Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

kul att höra..

jag kan ju skvallra om att jag jobbar på en lite mera designad infosida till våran liga.. vet inte när det blir klart.. men ni kommer märka det ;)

Håller med övriga! Du gör ett kanonjobb Lillcaksa! :bow:

Ser fram emot det nya "looken" på ligasidan oxå! :D

Tack :)

Men de små rackarna vill ju inte springa in pengar och ta placeringar i ligaloppen, där det verkligen räknas :devil:

Om några säsonger när mina fölisar blivit stora och farliga, då ligger ni risigt till!! :angel:

KL

Klar! :banana::banana:

eller inte riktigt klar men jag har lagt in den nya designen nu iaf :)

det är bara att trycka på ansök när du är inne på ligan

tack tack :)

är inte färdig ännu dock.. ska lägga in alla regler sen också.. måste bara skriva dom först så det blir lätt att fatta.. vilket inte är det enklaste ;) fast det får jag göra någon gång när jag inte håller på att somna :P

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 856
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka