Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Jag vet inte var man skulle skriva in stallnamnet, men jag är Malin L iaf!
NÄÄÄÄÄ de blev inte som jag tänktre mig. Trodde att man skulle skriva nåt i den där förfrågan om man fick bli medlem.. Men men skit samma.
Jag addar väl alla eller tar bort den där spärren.
Det var natt när jag gjorde det o var lite halvsnurrig själv :-)

SÅ, nu e de bara att gå med om ni vill :-)

Ah, har under 20 hästar igen. Det gick inte ihop sig...... Ja e kass..

Klickar på "Mitt stall" - "Ligor" - "Bukefalos" - "Ansök till ligan". Sedan godkänner lillcaksa att du blir medlem och så är det klart! :)

*kl*
Grattis enjoyable! :D

ha! :D jag heter som min döde katt... ledtråd :rofl:

*kl*

hur gör ni när ni tränar? vad tränar ni på föl? tränar ni kondition först o ser vad de får för maxvärde, eller tränar ni psyke hela tiden och som 1åringar tränar ni kondis...eller löpteknik etc eller vad som helst.

Det beror på... De jag ska sälja tränar jag upp till max. De jag ska behålla tränas lite annorlunda, kondis är lätt att träna och ju yngre de är, desto snabbare tränas de andra förmågorna (bortsett muskler som går "lika lätt" som kondis). :angel:

Finns en grupp på den numera så omtalde community sidan...(gissa vilken). Om ni vill bli medlemmar så skriv bara ert Stallnamn så accepteras det.
Tänkte att de kanske var skoj o veta vilka alla är där inne på sulky. ;-)

Lite svårt att göra reklam om gruppen där bara... Här med igentligen.
Spännande o se om någon hittar den automatiskt!

Jag fattar inte heller, kan du inte PM:a mig oxå! :D :angel:

Grattis enjoyable och spanarn till fina framgångar! :banana:

Min hisnande hingst (helt kass på övriga egenkaper då han är feltränad) blev 3:a igår!! :o :D

kl

reykur! du borde sälja min fd häst till mig :p

jag föder upp egypts hästarna :D

det sägs ju det men det kanske bara är en myt? jag menar, det tar 3-4 v för mina hästar att träna psyke oavsett ålder :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 860
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka