Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har jag missat något eller är folk bara galna?
Jag sålde mina fem sämsta unghästar idag och fick totalt 32tkr för dom. Visst det kan vara värt pengarna om dom blir bra, men för dom hästarnas nuvarande värden så tyckte jag ändå det var mkt pengar...
Aha, okej brukar oftast finnas vid resultatraden, där kuskens namn brukar stå Men finns de ingen grön länk vid de aktuella loppet där de står "stryk" istället för kuskens namn så är loppet förmodligen stängt, och då går de inte att stryka..
Jag som hade sånt flyt ett tag, så går det när man satsar för mkt Nu har i princip alla mina "bra" hästar åkt på vintervila.. funkar ju inte att starta när man inte får in något..rackarns otur att kusen jag tänkt ha i finalen (ja jag satsar högt) oxå fallit ur form
Jag hade så typ nyss.. En nybörjare som bara bjöd över när jag bjöd, och jag visste direkt att hon inte kommer att ge sig i första taget så jag sket i att bjuda nå mer..
Finns en grupp på den numera så omtalde community sidan...(gissa vilken). Om ni vill bli medlemmar så skriv bara ert Stallnamn så accepteras det.
Tänkte att de kanske var skoj o veta vilka alla är där inne på sulky. ;-)
Lite svårt att göra reklam om gruppen där bara... Här med igentligen.
Spännande o se om någon hittar den automatiskt!
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Kropp & Själ (Klippt i ditt citat)
Håller med! Enkelt och konsekvent är ju nyckeln, inte den senaste trendigheten. :)
Vitamin A (och vitamin C om man...
Hästhantering Kämpar på med att försöka klicka in lyfta hovarna (antagligen väldigt amatörmässigt). Funkar halvbra, nu när han fått mer godis blir han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.