Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

*kl*

Har jag missat något eller är folk bara galna?
Jag sålde mina fem sämsta unghästar idag och fick totalt 32tkr för dom. Visst det kan vara värt pengarna om dom blir bra, men för dom hästarnas nuvarande värden så tyckte jag ändå det var mkt pengar...

Ja, jag tror det. Jag var ju nöjd bara jag fick dom ut ur stallet (dvs pensionerade)!

Aha, okej :p brukar oftast finnas vid resultatraden, där kuskens namn brukar stå :D Men finns de ingen grön länk vid de aktuella loppet där de står "stryk" istället för kuskens namn så är loppet förmodligen stängt, och då går de inte att stryka..

kl

:cry:Jag som hade sånt flyt ett tag, så går det när man satsar för mkt:( Nu har i princip alla mina "bra" hästar åkt på vintervila.. funkar ju inte att starta när man inte får in något..rackarns otur att kusen jag tänkt ha i finalen (ja jag satsar högt:angel:) oxå fallit ur form:cry:

*kl*

jag tycker hästarna blir dyrare o dyrare...synd för oss som inte har flera miljoner :cool:

Jag hade så typ nyss.. En nybörjare som bara bjöd över när jag bjöd, och jag visste direkt att hon inte kommer att ge sig i första taget så jag sket i att bjuda nå mer..

Finns en grupp på den numera så omtalde community sidan...(gissa vilken). Om ni vill bli medlemmar så skriv bara ert Stallnamn så accepteras det.
Tänkte att de kanske var skoj o veta vilka alla är där inne på sulky. ;-)

Lite svårt att göra reklam om gruppen där bara... Här med igentligen.
Spännande o se om någon hittar den automatiskt!

jag fattar inte :confused: kan du inte pma? jag är morgontrött :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 860
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka