Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Deadlinen är imorrn så ja tycker de onödigt att bjuda nu så priset skjuter i höjden..

Men hon skulle nog bli rätt intressant i avelsboxen. Kommer nog få göra nån start hos mig åxå..

*kl*

Om nån är intresserad av att ta sig an min Gooner Grisfös så är dom välkomna att bjuda på honom. Budet ligger på 501 kr. Han springer bara in småpengar och jag har tröttnat på att vänta in de större summorna just från honom. Han kan nog bli bra om han får utvecklas men mitt tålamod är inte så långt för tillfället..

Skriv om ni undrar över nått

kl

det är en sak jag inte fattar på Sulkys auktion. Folk ser en häst och vill köpa. De lägger ett bud och sen när ngn budat över budar de igen. Då trissas ju priset upp. Är de korkade eller? Varför trissar man upp priserna flera dagar i förväg?

Jag gör alltid så att jag lägger ett bud på en häst jag vill ha för att få in den i listan på köpes i stallet. Sen väntar jag tills tiden nästan är ute och budar över.

Ja har nu byggt ut stallet och är i full gång med att buda på kusar. Men de tar ju evigheter innan hästarna kommer till mej :(

Hur länge får hästarna starta? Är de tills dom är 12?

im a sulkare yes i am :D

dock inte samma namn som här eller ngnannanstans....

hitta mig om du kan :p

ha! :D jag heter som min döde katt... ledtråd :rofl:

*kl*

hur gör ni när ni tränar? vad tränar ni på föl? tränar ni kondition först o ser vad de får för maxvärde, eller tränar ni psyke hela tiden och som 1åringar tränar ni kondis...eller löpteknik etc eller vad som helst.

jag maxar först kondition sedankör jag upp psyke, löpteknik och rymik till anständig.. då är dom redo att starta.. sen maxar jag dom i samma ordning..

men funderar på att vänta tills jag maxat psyke innan jag startar dom för det fungerar inge bra för mig med unghästarna..

Halla, de är ju Ligalopp idag:banana: Visst börjar vi närma oss upplösningen nu, dags att samla på sejj alla poäng man kan få inför finalen:D Hur många har tänkt anmäla till nästa lopp:angel: (BD ute i god tid);)

Haha, jag är smartare än vad vissa tror ;)
Haha, närå..
Jag vill åxå att klockan ska bli sex nu.. :bump:

Trea :banana:
Definivt nöjd! Visste att han hade kapacitet men han har mött på tok för bra hästar nu på sistone, och de två som spöade honom idag är mkt bättre än honom..
Han ska få starta i nästa ligalopp åxå :)

Går till hästens resultatrad och klickar på "stryk", om den länken finns. Finns inte de så går de inte att stryka hästen. Oftast så går de inte efter att loppet har stängt för anmälning eller om de är ett p-21 lopp och de loppet är fullt.

Får la ha kvar den kusen några dagar till då :smirk:
Kanske springer in en krona åt mej så jag kan sälja han dyrare :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 860
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka