Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Jajjemen, så äre när man ger dom riktigt bra mat å rätt träning:D
Bara att hoppas på att dom får hålla sejj skadefria och fräscha ett bra tag till:banana:

Grattis till de fina framgångarna!
Det är dags att du börjar föreläsa för oss okunniga sulky-fanatiker hur det skall tränas och fodras. Rastning i hage och sånt här? Ren halm i boxarna?? :angel: ;) Jag behöver ALLA tips jag kan få just nu!! :smirk:

Vilken katastrof!!!

Endast 9 hästar gick upp i egenskaperna denna träningsomgång! :o

Har inte haft så dåligt med höjningar sedan 10 augusti!! :eek:

Japp.. men för att kunna se alla förbättringar sammanfattat i träningsrapporten krävs elitmedlemskap..

Knapplån
Klagade ju tidigare på att mina hästar tränade dåligt. Bytte tränare och redan idag (första veckan för nya tränaren) blev det klar förbättring! Så det verkade löna sig.

Just nu har jag 44 hästar i stallet, varav 8 är avelshästar. Har tagit upp träningen med 5 av avelsstona igen, hoppas att de kan springa in några kronor till stallet innan de ska in i avelsboxen igen! :angel:

För att se vilken tränare en annan sulky-medlem har så är det bara att gå in på dennes "stallsida" och kolla in. Här syns även vilka hästar, hur många och vilka starter dennes hästar gör/har gjort. :angel:
Men att satsa på en hisnande tränare lönar sig ganska fort. ;) Speciellt om man endast har 20 boxar och slipper betala för sig :D :angel:

Jag gissar att du tränar psyket en del på dina hästar just nu - precis som breakdance, men ni har inte samma tränare :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Grattis:D
Jag fick oxå in en seger till stallet:bump:den här veckan har varit sanslöst bra, 56500:- in i prispengar än så länge..å då har jag ändå starter kvar innan veckan är slut:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 646
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 863
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka