Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

*kl*

För mig går det förresten oförklarligt bra just nu! :confused: Mitt mål inför säsongen var 100.000:- insprunget och 10 segrar och nu har jag 210.000:- insprunget och 18 segrar! :eek:

(Köpte t.ex. en tolvårig hingst för sex dagar sedan för 500:-, tänkte försöka avla på honom, och idag vann han ett 26.000-kronorslopp!)

Heather Nova ser svårslagen ut... Lonely Nalin verkar också bra. Hoppas dock att Comander Jet vaknar på rätt sida och ger dem en match (jag skulle behöva lite liga-poäng). :bump:

Din tippning ser exakt ut som min..dock väljer jag att sätta min Nalin först..inte för att jag tror mest på henne, men jag vill verkligen att hon ska gå bra, senaste starten var en Stooor besvikelse:(

Ang mål för säsongen så har jag lyckats med båda mina:banana: Har fått in dubbelt:eek: så mkt prispengar som jag räknat med och tagit mina 10 segrar, och än är inte säsongen slut:D

*kl*

Åhh jag blir så less, jag vill att det ska gå bra ju!
Min tvååring som har gått bra de två starter han gjort hos mig möter någon slags supertvååring i sitt nästa lopp. JAG VILLE JU ATT HAN SKULLE VINNA. *Blir tokig*
Jag vill ju att han ska springa in lite mer pengar så jag kan starta honom i uppfödningslöpningen!

*surar rent allmänt* Ingen vill köpa mina hästar heller.

kl

hade 4 starthästar igår som samanlaggt kutade in 5000 åt mej. Idag har jag 3 och de kommer nog inte bli ett öre tänker jag.
Vill få in massa pengar så jag kan bygga ut lite

Bygga ut är dåligt, för de betyder att man kan köpa fler hästar än man egentligen borde och har råd med:crazy: Hoppas verkligen mina springer in lite pengar nu för jag har bara 4235:- i kassan:angel:
Dålig planering!!

Precis, utbyggnadspengarna får man ju alltid tillbaka men det kan vara värre med auktionspengarna ;)

Man behöver la inte bjuda på stjärnhästarna heller ;)

Ja har ju bara skithästar i resten av stallet så ja kan ju fortsätta med det :D

Nu måste här skrytas lite igen:angel:
4 starter idag..3 segrar och en 5e plats:bow: mina kusar är guld värda:love:
ekonomin steg till en mer lagom nivå nu:D (30.000:- in på en dag;))

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 646
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 863
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka