Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Lyckades i veckan sälja ett rätt uselt sto för 16.000 kr, jag la ut henne för en femhundring men det bar iväg fort. Alltid välkommet :D Men jag undrar om inte köparen ångrar sig snart :angel:

Om hon var 7 år eller äldre kan jag förstå priset, avelsston är tokdyra vid den här "årstiden" på sulky - alla ska ha nya ston inför nästa säsong - förmodligen inte för löpning. :idea: :D

-KL-

jag och mina hästar är på gång, tränatränaträna :D
dessutom fyndade jag i förra veckan en 2-årig hingst.. Mon Ami Le Pin.. intressant ska det bli att se honom.

Som i nuläget så känns de inte som om Cheap Cobra kommer att kunna utvecklas. Hon kommer nog endast att kunna springa in småpengar i P.21-loppen.
Jag ska rensa ut lite i stallet och köpa in lite nya och jag känner att Cheap Cobra är en av dom som kommer kunna springa in minst pengar åt stallet.

Men jag kan ha fel åxå..

alltså, jag börjar bli lite fundersam över hur mina hästar tränar.
som exempel, ett av säsongens föl (som jag hade stort hopp om då hon föddes med ett index på 26), tränar psyke och har fått EN träningsförbättring på hela säsongen hittills :crazy: Har en tränare som är hisnande på psyke.
ska jag byta tränare? tycker flera av hästarna tränar väldigt segt

Mina tränar oxå dåligt, senaste uppdat. var det bara 3 som förbättrat sejj, sambon däremot hade 9st som gått upp varav 2 maxat:(

Är de inte så att om de är jätte många som har samma tränare så blir inte tränaren lika bra? Har hört de nånstans, men vet inte om de stämmer.. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 646
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 863
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka