Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Loppet är stängt, skulle varit anmält innan 21:00 1/10 om man skulle fyllt det.

jasså.. det hade jag missat.. aja.. thats leif

Vi är inte ofelbara någon av oss så det är sånt som händer :)

Såg att det inte var fullt när loppet hade stängt, annars hade jag agerat i frågan... :angel:

*kl*

Jag har nu fått fyra nya godingar in till mitt stall, alla med riktig toppstam och med riktigt fina resultat!
Nimrods Son, Hingst, 8 år
31 starter, 6-3-6, 125 840 kr, A-rankad
E: Cittra, U: Hazey Jane
Formstark

Into The White, Hingst, 9 år
35 starter 10-5-4, 257 900 kr, A-rankad
E: Billy Starlight, U: Hazey Jane
Formstark

Caboose, Sto, 4 år
2 starter 0-1-1, 3 200 kr, B-rankad
E: Cittra, U: Speedlady

This Magic Moment, Sto, 4 år
5 starter 1-0-1, 6 790 kr, B-rankad
E: Cittra, U: Panacea

Hoppas på att dessa fyra små pållar ska ge stallet ett lyft uppåt!

Jo, jag hade halvrätt. Min blev inte sist, men hade helt fel inställning såg jag nu!! Hade totalt missat det!! :eek:
Han gick ju långlopp sist och ska inte ha samma inställning på kort och medel. Klantigt... :o

Men grattis till Er det gick bra för! :)

*kl*

En av mina pållar har varit A-rankad fram tills idag, nu står det plötsligt att hon är B-rankad istället. Någon som har koll på hur detta funkar? :confused:

Jag har ingen häst att anmäla till "minst 100 000 kr"-liga loppet :(
"Alla" mina (1 st...) med över 100 000 kr på kontot är redan anmälda till lopp... Ja, ja... Jag får satsa på nästa säsong (när mina bästa hästar är avelshästar bra taktik eller?? :angel:)

Önskar Er övriga lycka till iaf! :bump:

Senast ändrad av en moderator:

vadå minst 100.000? jag ahr anmält en med minre står ju öppet för alla???

alla ligaloppen är öppna för alla.. MEN vi har bestämt att vi ska ha variation på loppen, genom att hitta på olika propostioner. Propositionslistan ser du på ligans presentation.

Det vore bra om du kunde stryka din häst..

loppen som jag satt upp nu var i princip bara ett förslag.. kommer antagligen att förändra lite grann nästa säsong.. eftersom det var svårt att fylla de senaste loppen..

done får anmäla en ny sn om popen finns kvar :)

Idag är det ett dygn kvar tills loppet stänger! så nu får alla som vill anmäla flera hästar till loppet så länge de har tjänat 100 000 kr eller mer!

Senast ändrad av en moderator:

har tyvärr dom redan anmlda men jag kan anmäla en annan häst som inte tänat 100.000 om det blir dåkigt med anmälningar ;)

gör så att efter kl 22 ikväll så får du anmäla vilken häst du vill.. MEN! en häst som inte uppfyller proppen får inga poäng till bukemästaren

sen vet jag inte vad ni tycker.. ska vi köra så att om ett stall har flera hästar i ett lopp att den bara får poäng för den som fick bäst placering? för annars känns det lite orättvist..

nja då finns det andra lopp att anmäla till om man inte får tillgodose poängen. ;)

ang om man ahr 2 i sammalopp tycker jag det är rättvist som du säger att den med bästplacering bara räknas...:)

okej.. men det är ju ändå bäst tycker jag att göra så.. känns inte rättvist annars.. Till nästa säsong ska jag nog ändra loppen lite.. ta bort minst 100 loppet och lägga dit ett högst 10000 istället.. byta ut byta ut högst 500 000 till minst 50 000.. känns som att det blir bättre.. fler medlemar har hästar i de klasserna..

jag har också ändrat lite till.. har insett att det inte går att utesluta medlemar i ligan så jag kan ju inte hota med det om någon anmäler fel.. så gör så att om någon vägrar stryka vid tillsägelse så dras 5 poäng bort från det stallet.

den här säsongen gör jag undantag eftersom vi inte kunnat fylla loppen.. men jag tror att det blir bättre nästa så då kör vi helt efter propparna.. tycker jag

ha gärna åsikter

Tycker att Era funderingar och diskussioner är helt vettiga så jag tänker inte klaga! :)

Tycker även att det verkar vara vettigt att byta ut de proppar som du pratar om. Själv har jag inte många som klarar av de klasserna (ännu iaf)! :smirk:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 653
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 871
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka