Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

anmälde min gamla hingst med 120 tusen på kontot, men strök eftersom han inte lär räcka till. har inte formen på topp, så han får en lättare uppgift istället. Lämnar lite plats åt andra i ligaloppet ;)

Kl

jag har köpt en pålle det där här loppet jag :D
eller jag har länge planerat att köpa mig en avelshingst så jag passade på och göra det nu så han ska få springa med i det här loppet också tänkte jag..

Anmälde min med 142 000kr på kontot precis, tror inte att han vinner men någon slant ska han väl förhoppningsvis kunna ta, är ju några bättre hästar med just nu.
Han är väldigt "så där" i formen, räcker nog inte riktigt i den klassen han kommit upp i, tyvärr, beror nog främst på att han tappar FORT på egenskaperna... Hinner knappt träna en egenskap förens den är tillbaka på "samma" som den var innan... :(
Måste de tappa fort??? :mad: Har samma problem med de andra över 8 år...

Min stackare kommer nog sist i loppet, men det var den mest lämpliga eftersom jag missade det förra loppet.
Men någon ska ju komma sist oxå...

Men ingen här tror ju på sin häst :-)
Ska bli spännande o se vem som hade den bästa sämsta hästen! :-)

jag vet ingenting om min häst.. köpte den nyss :D jag varken tror på en eller inte tror på den.. eller vad man ska säga :D hoppas däremot att den blir bra som avelshingst :)

Tror inte min blir sist i loppet, hoppas på några stackars pengar ;)

Så han kanske är halvbra (eller halvdålig - beroende på om man är optimimist eller pessemist ;))

Jag har en som har delvis lite pengar på kontot som jag var nära och anmäla, för han är bra, ruskigt bra.
Men, prispengarna är för fjuttiga så jag anmälde han till ett annat lopp istället ;)

det handlar inte om pengarna det handlar om äran :D

Nå?? Vem tror vi vinner kommande ligalopp?? :)

Jag är partisk och är helt okapabel att bedömma sånt här när mina egna hästar springer så jag håller mig avvaktande...
Hästkraken gör så oerhört ojämna insatser, men visst hoppas jag :D

Min såklart ;-)
Vet ni... jag har sålt en häst... ångrar mig som bara den!!!!!!
allamålas party.. visst ja mehövde pengar men ångrar...

*kl*

Ranking ligalopp:

Loppet innehåller inga sådär "wohooo-hästar".
Men...
Fjant Tratten har inte visat så mkt nu på slutet, med kapaciteten finns definitiv där, varning för den.
Sen får man inte glömma lenans Never Surrender. en häst med mkt pengar på kontot, bara de bevisar att hästen är högkapabel och de finns mkt i även den.
Jag vill åxå varna för Multilevel Energy. Hästen ser inte ut att vara på topp, men fixar tinafinis till de så kan de nog vara en stark kanditat till segern.
Quadruple A har gått hårt i dom senaste starterna och möter nu ett jämnt startfält, platschans på denne..

Fixar tinafinis till det... Ja akta er :-)
Nä, jag tror itne hon vinner, för jag begriper mig fortfarande inte på det här med träning. Hon har bara starta p21 lopp för mig typ :-/

Ska nästa propp bli högst 500 000???
Skulle de inte gå i ordning?

jo.. men eftersom vi är mitt i säsongen så blev det så här..

Sitter och morrar åt min gubbe.... (Bogga) På första försöken lyckades han föda upp en med Hisnande på kondisen......

Det är ju lysande, eller jag menar hisnande!! :D

Fast lite avis blir man ju.... :cool:

KL

loppet är inte fullt! det fattas en häst.. Så den som vill får anmäla en till häst till liga loppet nu!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 648
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 866
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2