Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

KL

Jag blir så...
jag måste göra något fel.. De flesta av mina hästar är A eller B rankade.. men likförbannat springer de bara nollor.. och ändå har inte nån av dom tjänat mer än 20 000.

Tips tack!

så fort jag lagt in loppet.. vilket jag gör så fort jag hinner efter att det första loppet varit

har min polle nån chans i detta lopp: 109158

Allamålas Party

Svårt att säga när det är orutinerade hästar och en del av de inte har startat, men din och Farihara Zenit verkar ha mest rutin/bäst resultat mot övriga så det borde vara en framskjuten placering.

Men lyssna inte för mkt på mig, mina tips brukar inte betala av sig... :angel:

KL

Jag blir så...
jag måste göra något fel.. De flesta av mina hästar är A eller B rankade.. men likförbannat springer de bara nollor.. och ändå har inte nån av dom tjänat mer än 20 000.

Tips tack!

Har du provat dig fram med olika distanser, kuskar och inställningar? Inte matchat dem i för hårda lopp? Försök anmäla till lopp med hästar i ungefär samma ålder...
Det är jättesvårt att säga vad som är "fel". Men ibland känns det som man får hitta "lätta" lopp så att de får upp moralen. Dessutom är det svårt för en 4-5 åring att hävda sig mot en 8 åring hur man än vrider och vänder på det. Sen tror jag man behöver en del tur oxå :angel:

Hade ju ganska rätt den här gången!! :D

Grattis till 3:e platsen!

:-) tackar. Jag är nöjd med den hästen faktist. Synd han är maxad lysande på kondisen bara.. Duger nog bra i1640 lopp kanske.

jo det är väl så.. men jag brukar alltid starta dom i lägsta möjliga.. man tycker ju att en a-rankad häst borde räcka långt bland jämnåriga iaf.. men men får knega på

mina a rankade blir bara typ trea i p21 lopp....
den ena började med två vinster i min regi, men sedan har de inte gått så bra..

Inte går det bättre för mina pållar heller. Trots att jag haft ett sulkystall i massa flera år så har jag än inte kommit på hur man ska bära sig åt för att få en riktig topphäst eller åtminstone en duglig. Har provat med olika loppinställningar för hästar med visst bra på någon specifik egenskap osv men inget tycks fungera.
Tänker ibland att "den här" måste bara gå ut o vinna men icket, får vara glad om de lyckas få ihop en slant.
Det är f-n lättare att träna häst i verkligheten...:cool:

Missade anmälan till liga-loppet också....:cry:

Yes! Jag kom inte sist! haha.. en ändring bara! blir fem hästar som får poäng.. glömde att det bara är 10 st i ligalopp.. lägger in nytt lopp alldeles strax, va med och anmäl!

Jag var inte helt fel ute med att tippa det här loppet :banana:

Har eg ingen häst att anmäla till en propp på 500 000kr men jag ska försöka vara med ändå (om jag inte helt missar anmäla innan det är fullt, igen...), kanske kan få någon poäng?? :D

Besten93 - Tazmaniandev på buke

nej det ska man väl inte.. bara om man märker att loppet inte är fullt någon dag innan.. då kan väl jag ge klartecken till att man får anmäla en till..

Nu har jag också anmält.
Gamle Slipsen som är stallets vinstrikaste med ca 80 000 kr :angel: lär nog få det jobbigt. Han har inte sprungit längre än 1600 m på väldigt länge och brukar ge upp i god tid ändå...:crazy:

Som i repris :smirk: så startar ju inte min tänkta ligalopps-pålle förens imorgon så han kan jag nog räkna bort... Hinner väl bli fullt innan han startat (igen!)... :(

Ja, ja... Vad är en bal på slottet...? :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 648
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 866
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2