Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så gör jag också. Känner jag mig lite obestämt sugen, funkar oftast kaffe som tröst. Jag har lite mjölk i kaffet ibland, så då blir det ju ett litet energitillskott. Jag tänker iofs inte på kaffet som "mellanmål", men så tänker jag inte om jag tar ett äpple heller.Jag brukar skipa mellanmål. Kör med extra kaffe eller te istället.
OM jag äter mellanmål blir det en frukt.
Köp skyr istället @Sissa ! Isländska varianten på kvarg, utan strävheten och kvalmigheten. Uttalas skir på originalspråket.
Det finns flera skyr-försäljare i Sverige så det borde finnas mer än en hemsida @Sissa
Naturell finns i halvkilosburk! Arla tror jag. Jag klarar inte av smaken av sötningsmedel (och det faktum att de är ganska hälsoläskiga..) men de smaksatta skyr jag har köpt har det varit riktig frukt/bär och vanligt socker i.
Jag vägrar också kvarg, blir helt kvarg-arg av ett så himla dumt ord. Keso är ganska fult det också, men det går i alla fall att acceptera som föda.
Däremot kände jag en gång en stackars häst som någon hade döpt till Keso. Han var ganska menlös, men vem skulle inte vara det med ett så oacceptabelt fult namn. Låt oss hoppas att ingen någonsin kommer att döpa sin häst eller något djur till Grilloumi.
Så gör jag också. Känner jag mig lite obestämt sugen, funkar oftast kaffe som tröst. Jag har lite mjölk i kaffet ibland, så då blir det ju ett litet energitillskott. Jag tänker iofs inte på kaffet som "mellanmål", men så tänker jag inte om jag tar ett äpple heller.[/QUOTE
Ja, en liten skvätt mjölk vill jag ha i kaffet. Kaffe ger mig en energikick och dämpar suget. På eftermiddagen kör jag istället en balja te (halvlitersmugg). Teet ska vara PG Tips med en skvätt mjölk i, även här.
Så gör jag också. Känner jag mig lite obestämt sugen, funkar oftast kaffe som tröst. Jag har lite mjölk i kaffet ibland, så då blir det ju ett litet energitillskott. Jag tänker iofs inte på kaffet som "mellanmål", men så tänker jag inte om jag tar ett äpple heller.
Önskar hjälp å min sambos vägnar, han har en himla mage han behöver bli av med. Han är också glutenintolerant. Dagens läge ser ut så här; äter frukost, jobbar ett rättså stilla jobb, kommer hem och då är det middag och sen lägger vi oss. Alltså han äter två mål per dag, bara det förstår jag ju är urkasst mot kroppen. Han väger ca 115-120kg å är 185-190 ca.
Har ni några tips på bra mellanmål och hur ofta han bör äta? Gärna övningar som är lätta att komma igång med och tar Max 30 min att göra. Springa vill han inte då han säger att han får ont i benen.
Är du verkligen säker på att han bara äter 2 grr per dag? För att bli tjock och få en stor mage av det så måste dom portionerna vara helt enorma. Kan det vara så att han äter under dagen, men helt enkelt inte tänker på det eller inte vill tala om det?Önskar hjälp å min sambos vägnar, han har en himla mage han behöver bli av med. Han är också glutenintolerant. Dagens läge ser ut så här; äter frukost, jobbar ett rättså stilla jobb, kommer hem och då är det middag och sen lägger vi oss. Alltså han äter två mål per dag, bara det förstår jag ju är urkasst mot kroppen. Han väger ca 115-120kg å är 185-190 ca.
Har ni några tips på bra mellanmål och hur ofta han bör äta? Gärna övningar som är lätta att komma igång med och tar Max 30 min att göra. Springa vill han inte då han säger att han får ont i benen.
Gärna övningar som är lätta att komma igång med och tar Max 30 min att göra. Springa vill han inte då han säger att han får ont i benen.
Är du verkligen säker på att han bara äter 2 grr per dag? För att bli tjock och få en stor mage av det så måste dom portionerna vara helt enorma. Kan det vara så att han äter under dagen, men helt enkelt inte tänker på det eller inte vill tala om det?
Han tar in ungefär 2356 kcal per dygn för att ligga kvar på den vikten han har. Och detta fördelat på 2 måltiden är otroligt mycket