Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har legat under 1200 kcal dagligen denna vecka. Vägdag på lördag men tjuvvägde mig imorse. Och jag HADE GÅTT UPP 0,5 KG
Försöker rannsaka mig själv men har fört matdagbok och räknat allt. Första två veckorna gick jag iofs ner typ 3,5 kilo. Kanske "platå" men borde ju ändå inte lyckas gå upp på detta
Det gör jag varje dygn Jag får dock i mig stora mängder vätska genom bland annat frukt och grönsaker, så min vikt diffar enormt mycket mellan morgon och kvällOk dementerar allt. Har kissat ut 1.5 kilo idag. Hur är det möjligt???
-0,4 kg den här veckan. Känner mig hur nöjd som helst över att jag hållit mig under 64 kg hela maj månad vilket var mitt mål 1,4 kg kvar till tänkt målvikt men det får ta hur lång tid det vill.
Tack @Sleepan , detsamma! Fredagar är bra som vägdag tycker jag
Men ellerhur.
Heja oss för tusan!
Om 3 kilo väger jag som när jag köpte min brudklänning. 1,5 månad tills den ska fixas hos sömmerska, så det ska la gå rätt bra tänker jag mig
Jag hoppar in här, har gått ner ca 25 kg senaste året men nu stått still på 55 kg sen Januari, frustrerande!
Beror på hur lång man är, hur mycket muskelmassa man har och hur man är byggd.. enligt bmi 5 kg mindre för min längd.Men hur mycket mindre än 55 kilo kan en fullvuxen människa väga?
Men hur mycket mindre än 55 kilo kan en fullvuxen människa väga?
Men hur mycket mindre än 55 kilo kan en fullvuxen människa väga?
Jag är samma längd och har inte vägt så lite sen gymnasiet. Då var jag mager... Så pass att folk kommenterade. Men enligt BMI är man väl ändå i underkant på 50 kg?Finns gott om fullvuxna människor som är runt 155-160 långa, jag är 163 och min "perfekta" vikt är 50 kg.
Jag är samma längd och har inte vägt så lite sen gymnasiet. Då var jag mager... Så pass att folk kommenterade. Men enligt BMI är man väl ändå i underkant på 50 kg?
Jag är 164 cm och får som lägst väga 50 kg, underviktig i min ålder blir man om man är under 18.5 i bmi och överviktig över 24. För äldre personer är det 20-26 har jag för mig.Jag är samma längd och har inte vägt så lite sen gymnasiet. Då var jag mager... Så pass att folk kommenterade. Men enligt BMI är man väl ändå i underkant på 50 kg?