Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan stå emot! *pepp*
Bra att laga middag! Chokladen kan du lägga undan i skafferiet eller något
@zassoo & @cherie Jag tror kanske jag får tänka om lite, för det här funkar inte så bra. Jag vill ju känna mig pigg och kunna röra mig utan att dö zombiedöden
Kanske räcker det med att jag äter vanligt mat och inte äter massa gotte på kvällen som jag brukar göra för att jag ska gå ner lite i vikt över tid.
Tack! Den åkte längst in!! Ställde fram några jordgubbar istället som jag mumsar i mig nu i väntan på mat.
Heja! Vad gott med jordgubbar, jag köpte också lite idag som jag ska ha till frukosten imorgon
Ja visst är det gott! Bästa substitutet till godis tycker jag Och väldigt gott i frukost också såklart!
För att inte tala om blåbär Och mango... och färska hallon!
Näring visserligen, men det är ju energi = kcal hon behöver om hon inte orkar träna.Altlså du ska ju inte äta för liten mängd mat, det du ska göra är ju att öka på mängden grönsaker rejält tex som innehåller lite kalorier men du får i dig mycket näring. Hänger du med på vad jag menar?
Altlså du ska ju inte äta för liten mängd mat, det du ska göra är ju att öka på mängden grönsaker rejält tex som innehåller lite kalorier men du får i dig mycket näring. Hänger du med på vad jag menar?
Fem veckor! Jäklar vad strongt!Jag har påsat i fem veckor, vågen visar -13,5 kilo. Jag har sått still senaste 6 dagarna vilket är apdrygt, men det löser sig.
Det enda som funkar för mig är att planera in måltiderna. För mig är det viktigt att äta lite mer till lunch, än på kvällen. Lunchen får dessutom gärna ligga tidigt, och kvällsmålet rätt tätt inpå tilltänkt aktivitet. Om det kan vara till hjälp.Fast jag får ju ingen som helst energi om det inte innehåller några kcal. Grönsaker i alla ära men det är inga kcal i gurka liksom. Så jag kanske bli mätt men jag får ingen energi av maten.
Fem veckor! Jäklar vad strongt!
-13,5 kg är grymt, det verkar vara rätt individuellt hur mycket man går ner. Beror ju såklart på hur mycket kalorier man hamnar i underskott. Hoppas det lossnar ordentligt det sista!
Jag tror själv inte jag orkar med längre än fyra veckor, och då känner jag redan att jag utmanar mig själv. Är konstant hungrig, även om jag inte har det där suget efter mat. Emellanåt känns det som om jag räknar timmarna ner..
Say what? Är det vad du äter per dag!?Jag ligger på 490-540 kcal om dagen, så inga maratonpass här inte
Say what? Är det vad du äter per dag!?