Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Mirage heter jag, lägg gärna till mig som vän! Reggade mig precis, ska bli mycket spännande att se hur spelet funkar :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Finns det behov av hälsosörp så är det väl bra att göra det! Jag har nog aldrig använt en sådan så därför tycker jag det är lite onödigt att spara ihop till sörp, dock orkade jag aldrig räkna på det där, det är kanske mest lönsamt att sälja mash. Men inget för mig i alla fall. :)

Jag kan förresten ta den där betäckningen nu. Jag har två tentor nästa vecka så jag har verkligen annat att göra än köra massa games och åldra och ha mig men liiiite tid ska jag nog kunna få loss... :angel:

Vad heter ditt sto som ska betäckas? :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Oj, jag trodde det räckte med spelarens namn :o, det är Within Temptation som får den äran.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

hur gör man gödsel då? Man köper spillning, och sen? :)

tillagt: Hittade det :idea: Tack!

Ny fråga! Om man har Hannoveraner vilka träningar/färdigheter skall man koncentrera sig på?
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Försök se till att odla rovor på alla åkrar snarast (man kan odla på 5 st som mest) för efter helgen blir det höst och då kan man bara odla äpplen (om man inte har ett växthus, men som sagt, det är bara ett...).

Funkar det att börja odla idag alltså? Trots att det är höst när det är dags för skörd menar jag.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Om du tittar på hästen under genetik ser du vilka 3 färdigheter som hästen är bäst på.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Ibland blir man häpen, jag har en tjej som förhandlar om en Batman och hon har själv förhandlat sig upp från ett byte mellan Batten och en av hennes,
Till Batten mot hennes häst + en BMI + 4000e...
Jag hade nöjt mig med bytet av hästar jag :rofl:

Ingen som vill ha en Odödlig spansk enhörnings skeleton?
Funkar bra i avel och får ston för 600e :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det spelar ingen roll när man kan skörda, det är själva "sättandet" av fröna som det går på.:idea:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

ok, men vist är det så att den färdigheten skall bli fetmarkerad när man tränat 100% på den? För på min ena hästa har jag tränat fullt på dressyr och hoppning, men är endast fetstilt på dressyren :confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det är precis så, men andra saker krävs för att göra den svart också. Tävlingar och ridturer som ger hoppning får du ge dig på då :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja så fort du har anmält till tävlingen tränas den och det spelar ingen roll hur den sen placerar sig. Det krävs däremot 20 vinster totalt för 100 BLUP.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kl.

Spelar mest på det engelska, heter Faraderen där. Föder upp Paint`s :)
Försöker hitta en väldigt bra paint nu att betäcka mitt sto med nu när hon är full bluppad och tränad :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

Jösses! Skapade ett konto på tyska spelet då jag sett en del tyskar på engelska sidan som visar upp sina "coats" i en tråd där, tänkte att det kunde vara kul att se vad tyskarna har för sig egentligen... Och alltså, man blir helt mållös av de Golden Appels som de har, de är heeeeeelt otroliga!! :love::love:

Måtte tyskarna lägga upp sina coats när the Black Pearl är tillbaka på engelska sidan...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Skulle precis buda på en häst jag behöver... och så såg jag att Fashionistan hade högsta bud... :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Så, nu har jag med reggat mig, och jag angav EnHumla som sponsor/den som visade mig spelet. Eftersom jag bara läste första sidan innan jag bestämde mig för att spela så fick det bli dig jag angav :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 429
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp