Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

men herregud jag måste vara helt puckad :rofl: Har aldrig sett att man kan köpa för equus
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Man kan ju int eköpa tillbaka en såld häst på 10 dagar, men är det bar aifrån personen man sålde den till eller kan man köpa tillbaka den genom en 3dje person?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Oh, va snällt :) Jag har dock bokat mig i två veckor, och har sen plats i mitt eget stall :p
Tack ändå! :bow:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Fasen vad nice det är att kunna köpa många av de största bördiga ängarna och de största boxarna utan att det ska ta en evighet :banana:
Svenska versionen :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Nån som vill säga vad jag kan göra för att 100bluppa mit sto? :)

Och sen undrar jag hur man kan höja prestigen på sina tävlingar, när ingen väljer dem... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Nån som vill säga vad jag kan göra för att 100bluppa mit sto? :)

Och sen undrar jag hur man kan höja prestigen på sina tävlingar, när ingen väljer dem... :angel:

Träna, tävla och rid i de 3 färdigheter din häst är bäst i tills de är fetmarkerade. Vilka de är ser du under fliken genetik.

Vinn 20 vinster

Hästen måste vara 10 år.

Anpassa dina tävlingar så dina egna hästar kan starta i dem för att få igång dem.
Döp dem till Buke något, så kan vi hjälpa varandra :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ok, jo så har jag förstått... men tänkte lite genvägar ;) För har tränat fullt i hästens tre bästa färdigheter, men hon har bara blivit fetstilt på dressyren. Och där har jag bara ridit en tävling... Vet inte rikigt hur jag skall höja hoppningen på bästa sätt...

Tack :bow:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det gäller att tävla i de grenar som förbättrar färdigheterna också.

På tal om det, visst har dom tagit bort hoppskills-vinsten när man tävlar terräng/fälttävlan? :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Anpassa dina tävlingar så dina egna hästar kan starta i dem för att få igång dem.
Döp dem till Buke något, så kan vi hjälpa varandra :)

Har ni gjort det på engelska sidan också? För jag har inga deltagare på mina löp trots att de ligger på en lagom svårighetsnivå. :(

*döper om tävlingar*
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja, titta i "aktivitetslistan" efter att du anmält hästen till en tävling så ser du hur mycket skills den fått av tävlingen.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Har ni gjort det på engelska sidan också? För jag har inga deltagare på mina löp trots att de ligger på en lagom svårighetsnivå. :(

*döper om tävlingar*

Man kan söka på ridcenteets namn och se om de har några lämpliga tävlingar ute :)

Mitt ridcenter heter We Will Rock You!! och tävlingarna heter
♛ωїζζ Քοск ўоΰ♛ C*a*C

Jag har satt ganska högt för att kunna öppna tävlingarna med mina skillade hästar och få bra prestige.:)
We Will Rock You!!
Trav: 310% Trav
Fält: 179% Stamina
Hopp: 279% Hopp
Dressyr 256% Dressyr
Barrel: 330% Speed

Vad heter ditt stall och i vilken nivå och ras har du tävlingar inom de olika grenarna?
Ska jag se om jag har några jag kan tävla dem med.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag döpte också tävlingarna till centrets namn bl a men när jag sökte för att sätta mina egna hästar i dem vart de automatiskt anmälda till andras tävlingar. :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu när jag testar och skriver in centrets namn korrekt så anmäls hästen först till en tävling som INTE är min, på andra försöket står det att hästen redan är anmäld till tävlingen, stänger jag då ner den rutan och söker igen kommer min tävling upp. Ska det vara så?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu när jag testar och skriver in centrets namn korrekt så anmäls hästen först till en tävling som INTE är min, på andra försöket står det att hästen redan är anmäld till tävlingen, stänger jag då ner den rutan och söker igen kommer min tävling upp. Ska det vara så?

Nä?
När jag söker på mitt center kommer min tävling upp och jag får anmäla själv??

Kan tyvärr inte hjälpa dig, har inga hunters.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu fick jag ju upp de två som går dåligt med ena hästen, men på andra försöket alltså. Jag föredrar att starta mina hästar i ras-tävlingar så därför har jag mina tävlingar stängda (men har haft dessa två dåliga öppna för alla raser). :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 429
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp