Attans att du inte håller till lite mer söderut. Då hade det blivit åka av för dina små
Startar i Ullared 10/6 [/QUOTE]
Då har vi invigning på vår nya klubb och Vippelivoppan ska ställa upp i Blåbärsklassen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Attans att du inte håller till lite mer söderut. Då hade det blivit åka av för dina små
GRATTISÄNTLIGEN ÄNTLIGEN TOG VI TREDJE PINNEN I AG1.
(Och vann klassen, men vem bryr sig om placeringar?)
Alltså nu börjar det snurra i skallen igen med frågor.. Jag ska tävla agility nästa helg och måste mäta in Ultima som är lite drygt 2 år eftersom det är hennes första start, det är inga konstigheter men det som jag började fundera på var Qarusell som har tävlat tidigare, senast för ett år sedan, hon mättes in när hon började tävla för ungefär 2 år sedan, hon är ju 4 år nu men när jag läser PM:et så står det något om slutmätning, är det något jag berörs av?
Tack för snabbt svar, ska ta och kolla detSlutmätning görs efter 24 månaders ålder. Om Qarusell var 24 månader eller över när hon mättes behöver hon inte mätas igen
På't igen!
I dag springer vi i Katrineholm.
Ivan blev ganska påverkad av värmen och den långa dagen i går, så vi får se om jag startar honom i dag. Annars får Billy i alla fall två agilitystarter.
@WildWilma nyfiken, ska du starta i Tranås på fredag?
Ja det ska jag. Ska du?
Japp, Betty går i small
Ska hålla koll efter er också, jag har antagligen limegrön västKul, får hålla koll efter er då :-) jag brukar ha en blå/grön väst.
Vill du ha lite tips baserat på vad jag ser på filmen ?Vi behöver träna slalom där jag är på vänster sida I övrigt gör hon slalom självständigt och känns som att poletten trillat ner, blicken är riktad framåt och ingång efter hinder funkar ganska bra också.
Vill du ha lite tips baserat på vad jag ser på filmen ?