Då får jag väl skämmas. Pinsamt att stå på plan med en hund som kanske inte alls vill springa eller gör allt lite halvhjärtat istället.
Min blir också så ibland. Det är oftast pga mat för hans del. Hjärnan behöver rätt bränsle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får jag väl skämmas. Pinsamt att stå på plan med en hund som kanske inte alls vill springa eller gör allt lite halvhjärtat istället.
Jo Fennas virrighet har också lite med mat att göra, fullt frisk men äter inte tillräckligt då hon inte finner mat intressant i perioder, vilket påverkan energin och hjärnan såklart.Min blir också så ibland. Det är oftast pga mat för hans del. Hjärnan behöver rätt bränsle
Bara att ge järnet... Lycka till!
Ska påbörja projektet att arbeta bort min flaxarm Imorgon ska vi starta en inoff blåbärsagility. Går det bra kanske vi anmäler till Tranås 2/6, mest för att träningsgänget ska dit och äh vad tusan. Det finns ju inga inoffer på ok avstånd så får väl ge oss ut på djupt vatten
Bara att ge järnet... Lycka till!
Lite OT i tråden - nu valpköar jag hos Bettys uppfödare
Visst var du inropare på bana 3?Mycket agility blev det i helgen! Var funktionär på Halmstads stora tävling med nästan 3000 starter! Och vår vita startade också, vann en ag-klass Första pinnen på nya SM-året!
Ja, lite virrig inopare på lördagen, första gången...gick bättre på söndagen! Grattis till pinne, attans med certet!Visst var du inropare på bana 3?
Vi var sjukt nära sista agilitycertet men så sprang det in en före oss som knep det Kom hem med en SM-pinne iaf, inte fy skam för tant som fyller 11 år på lördag
Du kan få träna min råtta om abstinensen blir för jobbig .Då är alla tävlingar avbokade. Tinjas kropp är helt i obalans och behöver en längre tids rehab med stretching efter varje långpromenad, minst en gång om dagen.
Kommer få agilityabstinens!
Oj, vilket tufft program du har framför dig!! Jag som precis har insett hur jobbigt det är att kuta ett litet blåbärslöp - blir helt slut!Mvh 3 starter lördag, 4 starter söndag och 6 starter 10/6.
Attans att du inte håller till lite mer söderut. Då hade det blivit åka av för dina små [/QUOTE]
Jag är gravid i vecka 25, och jag blir så jävla flåsig. Är på riktig bekymrad för de här sista inplanerade tävlingarna. Kommer behöva pressa mig hårt för att kunna förflytta den här planeten i rimlig hastighet. Billy kan jag ibland köra utan att säga så mycket = kan springa lite snabbare pga får luft. Ivan behöver så mycket mer pepp och tar ofta ganska lång tid på sig att komma i mål = jag behöver typ syrgas efter hinder 14, trots att han är långsammare.
Dessutom har jag varit förkyld i snart två veckor. Ej optimal uppladdning, om vi säger så. Jag går visserligen minst 10 000 steg om dagen, men det spelar ganska liten roll när jag behöver vara snabb och explosiv på banan i 50 sekunder per start...
Mvh 3 starter lördag, 4 starter söndag och 6 starter 10/6.