Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag körde vi slalom, RC och lite hinder i sekvens. Är så stolt över min lilla Vippeloppa
Det ska vara 60 cm mellan dem.Idag har både Ultima och Qarusell varit med på en inoff agilitytävling
Qarusell gick riktigt bra och var taggad på att köra, vi fick 5 fel i båda loppen, fel ingång i slalomet på det ena och jag vet inte riktigt på det andra.
Första starten för i år blir 3 juni..
För Ultima blev det disk i bägge loppen då vi trots allt traggel på slalomet i vinter inte fick det att funka idag men det är nog för mycket begärt då hon aldrig har kört hel bana med slalom i.. Men hon är sjukt mycket snabbare än Qarusell
Jag har anmält till officiell start i hoppklass för henne 3 juni och nu känns det som att det är för tidigt men vi får ta det som träning eftersom det är på hemmaplan..
Hur långt ska det vara mellan slalompinnarna när man har ett sånt som man stoppar ner i marken?
TackDet ska vara 60 cm mellan dem.
Om tävlingsledaren är snäll. Men det är absolut inget som du har rättighet att göra efter anmälningstidens utgång.Är det någon som vet om man får byta hund när man anmält sig till en tävling? T ex om jag anmäler min och sedan ändrar mig och vill starta min systers hund i stället? (samma klass och samma storlek)
OK, tack för svar!Om tävlingsledaren är snäll. Men det är absolut inget som du har rättighet att göra efter anmälningstidens utgång.
Jag måste hoppa tävlingarna i helgen för att gå på utbildning.
Nästa tävling blir då på tisdag nästa vecka! Och på onsdag. Och lördag och söndag.
Nu när vi är klara för Hopp2, ska jag ligga kvar i Hopp1 i de tävlingarna? Hur många pinnar måste man ha för titel? Eller brukar det gå bra att flytta upp på bara ena klassen om man mejlar arrangören?
Funderar om jag ska skita i att tävla i Eskilstuna om 2v, Fenna har varit i en helt annan värld när vi har tränat vilket får mig att fundera om vi ska starta eller inte.
Då får jag väl skämmas. Pinsamt att stå på plan med en hund som kanske inte alls vill springa eller gör allt lite halvhjärtat istället.Kom ändå!
Du får chans att mingla med mig