Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kom på att jag inte har tillgång till de reserverade försäljningarna än så då går det nog inte förresten... :(
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Jag börjar tro att mitt enhörningssto inte kan ge mej några enhörningar. Försök nr elva resulterade som vanligt i att det inte blev något föl med horn :(
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har ett gammal enhörningssto som jag verkligen börjat fundera på om hon verkligen kan få hornföl, men idag fick hon sitt första enhörningföl. Det var 23:e försöket...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har ett gammal enhörningssto som jag verkligen börjat fundera på om hon verkligen kan få hornföl, men idag fick hon sitt första enhörningföl. Det var 23:e försöket...

Då borde hon, rent statistiskt, ge en jäkla massa hornbebisar i framtiden :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Men om jag ger dem så minskar inte mina inköpta äpplen. Är det nåt galet då?? jag har gett äpplen varje dag och det händer ingenting på ''äppelkontot''. Hmm..

De där sörparna man köper. Hur ger man dem??

dom ger man när man ger mat.. måste uppnå en viss ålder dock
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Fråga: Om en spelare vill köpa en häst av dig, och du reserverar hästen. Och sen har väntat i 10 dagar på att h*n ska fullfölja köpet, senaste mejlet var 5 dagar sen då h*n sa att h*n skulle få ihop pass/pengar asap.

ska jag vänta ytterliggare en tid, eller ska jag skicka ett mejl och fråga vad som händer?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

När en köpare säger att h*n ska spara ihop pengar/pass så säger jag alltid en sluttid, t.ex. att har du inte köpt hästen innan söndag så tar jag bort reservationen.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Har bara tråkmål just nu :( Inte ens några roliga belöningar...

Nr. 69
Stuteri: Föd upp en enhörning
Belöning: 1 molntapp
Behöver alltså köpa ett hörningsto - vilket kostar skjortan och jag vägrar köpa pass..
Nr. 68
Stuteri: Ha 23 levande hästar
Belöning: 1000 equus
Det här går ganska bra även om jag inte vill köpa/betäcka skit...
Nr. 64
Karma: Nå 5 karmapoäng
Belöning: 1 Eolus vind
Bara att vänta, har 15 dgr kvar...
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL.

Nu har jag odlat lin, har fått en viss mängd till boxarna och sedan har jag fått utöver det bara Lin. Vad gör man med den? Kan hästarna äta eller kan man tillverka mer Linbäddar av den? Eller för att tjäna lite Eq, sälja?

Vad gör man med äpplena som man odlar, kan man e hästarna det eller säljer man det?
Morötterna vet jag, men resterande? Vad är det till för? :3
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Jag hoppar in här och önskar mig en vän som kan skicka ett äpple till mig ;)

Nit på svenska sidan (och samtliga engelskspråkiga, men det är på svenska jag behöver äpplet för mål 62).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp