Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Åhh.. Jag blir galen. :p Jag är jätte jätte ny på detta spel. Jag behöver hjälp :D Hur gör man för att ge äpplena som man köper i butiken??? :o

Hahaha spelet är ju lätt beroendeframkallande men fan vad jag hatar att vara ny på nåt. Såååå mycket att lära. Lusläser spelhjälpen hela tiden men det rä så mycket jag inte listar ut. :( :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

När du är inne på respektive hästs sida så ser du en knapp med ett äpple på, den är precis under hö-knappen. När du trycker där så ger du ett äpple!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag skulle gärna ta Atalantepaketet! Eller om du har en Kronostimer eller Morfeus armar. Skickar ett PM på howrse också :)

KL

Har fått 2 varningar på 2 dagar nu :eek: Först för att jag efterfrågade SM-föremål som betalning för en häst och sen för att mina enhörningar heter "Horny" :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Jag har tröttnat på howrse så jag tänkte ge bort hästar och equus, gå in på LinaSvensson på svenska sidan och kolla om det är någon häst ni är intresserade av eller om ni vill ha equus :) Först till kvarn ;)

Jag har även lite SM föremål, bla Atalante paket och filosofens sten

Om Faith finns kvar är jag intresserad av henne... och en mist eller ocean hade varit trevlig ;):D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Har köpt de reserverade, lägger ut en till dig på svenska. Vad vill du ha för SM grej?
Kan erbjuda:
Seahorse
Black Orchid
Piece of Cloud
Artemis' Arrow
Poseidon's Bridle
Pandora's Box
Golden Spurs
Eolus' Wind
Daphne's Laurels


Vill du ha tillbaka någon av de sålda pållarna?

Nej jag behöver ingen av pållarna tillbaka, vill du ha tillbaka dina? Oj, vad snällt med SM föremål, men det behövs verkligen inte. Hjälper gärna till ändå :laugh:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja, det tycker jag med :p Jag menade inte Horny som i kåt, utan som Horn-y. På svenska. En hornig häst liksom. Men det kan tydligen väcka anstöt hos alla yngre som spelar :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

fast det tycker jag är lite väl petigt, eftersom horny är snarare på engelska som det kan väcka anstöt hos yngre. Och det var väl på svenska versionen du spelade? eller den hästen som var hornig
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Du får döpa om den till Hornig :p

Undrar hur de skulle reagera om man döpte en häst till Randi, som min moster heter, vanligt namn i Norge. Randy på engelska betyder ju också kåt... :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Va? Det hade jag ingen aning om, och jag som har haft en katt som jag döpte till Randy:angel::p Visserligen hade jag en hamster som hette puttefnask också, men ändå:D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

+ Praefatio

Jag tycker också att de är lite kinkiga faktiskt. Funderade på att byta affix till "Ståndaktig" men då slänger de väl ut mig :D Howrse ändrade till Corny först, kan inte de förlora karma pga den kränkningen då? :cool:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jodå, det är slang. De hade skitkul åt hennes namn när hon var ung och bodde i USA ett tag :p

Edit: Och deras pappa hette Snorre... :D Också ett norskt namn.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

lol, annars kan du ju fråga en moderator där vad de tycker om affixet Ståndaktig :D och berätta gärna sen vad svaret blev :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

När du är inne på respektive hästs sida så ser du en knapp med ett äpple på, den är precis under hö-knappen. När du trycker där så ger du ett äpple!

Men om jag ger dem så minskar inte mina inköpta äpplen. Är det nåt galet då?? jag har gett äpplen varje dag och det händer ingenting på ''äppelkontot''. Hmm..

De där sörparna man köper. Hur ger man dem??
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Javisst, Faith är kvar, vad heter du så jag kan reservera henne till dig? :) Tyvärr så går det ju inte att sälja Mist och Ocean till andra spelare, det går bara placera dem i frizonen
/Lina
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Oj jag skulle jättegärna ta någon häst också om jag får! Har så få så skulle bli glad för vilken som helst nästan hihi, men om Wakita är ledig så tar jag gärna henne, eller True dream :) Eller någon sm sak, haha blir glad för vad som helst! :p

Edit: Heter Dream Weaver på svenska howrse :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp