Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja, 5'e elementet verkar rätt överskattat...

Praefatio och nixehen: Jag är mitt inne i en Hestias-affär, får köpa tillbaka min enhörning den 15'e. Måste dock säga att det var rätt dåligt betalt med bara ett trollspö :o Jag låter inte bitter va? :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja, jag tänker likadant!
Tycker att hästarna blir jättefula med den... Haha :P
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Halloj, länge sedan jag tittade in här :D

Någon som skulle kunna tänka sig att dela konto med mig i typ en vecka?
håller på att flytta så tiden är lite knapp...
Mest att rotera ängarna och reparera boxar vid behov och sedan gärna ge 2 lektioner och ställa upp i Grand Prix med min Chocolat varje dag...
Vill helst inte förlora min fontän :D

Kan ge n¨gon SM som tack :)
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag fick en liten enhörningshingst idag, kommer med honom ha de 6 första platserna på GP-listan för spanska enhörningar.

Har dock insett att jag hela tiden håller på min bäst hingst och inte låter honom betäcka andras ston. Jag tjänar liksom inget på det, jag får fullt betalt för betäckningar med min näst bästa hingst, det verkar inte finnas några bättre fullbluppade hingstar än honom, åtminstone inte ute till avel.
Man kanske kan tycka att det är fullt att inte ge betäckningar med den bästa, men jag vill gärna behålla min förstaplats :laugh:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Åh, jag fick ett hingstföl, arab, idag med GP 374.11 :laugh: Det var coolt att få föda upp sin bästa häst någonsin alldeles själv! Synd bara att mamman hade kasst BLUP, annars hade fölis blivit fantasisk. Men men, man kan inte få allt... Nu jäklar ska min avel komma igång!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Äh, jag ger inte heller bort betäckningar med mina bästa hingstar :) De kan få låna en av de bästa, men då kostar det SM-föremål.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

samma här, ger inte ut betäckning av mina bästa förren jag har en ännu bättre bluppad ^^
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hej, jag hur kommit till uppgiften där man ska bli vän med någon mer? Vill någon ha en vän? :):D Fick förresten just ett ymnighetshorn som UFO med ett HERApaket inuti!!! :D Bra dag!!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Förlåt (hjärnan hänger inte med idag)! Jag heter samma på howrse: Skorv :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Accepterad! :D Vad många fina hästar du har! :laugh: Tänkte passa på att fråga, diamantäpplerna fanns ju förut, är det fler föremål som har funnit men slutat "tillverkas" i howrse?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp