Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hmm, okej... men då måste det finnas en övre gräns på fem ÅP per spelare och dag, för jag har köpt fem idag och nu är de slut. Blä!

Ja, men den gränsen har funnits hela tiden :)

Cornetto: Välj alltid så hög BLUP som möjligt! Jag betäcker aldrig med föräldrar utan 100 i BLUP.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Tänkte sälja av lite hästar, så jag tänkte kolla intresset här först!

Säljer alla Hannoveranare med GP från 350.00 till 369.93, alla är olika tränade. Vissa 100-BLUPade :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Yes, äntligen fick jag ett horn-föl, efter mycket om och men :p Och! kommer hamna högst på listan :D (som det ser ut som nu iaf)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Grattis!

*kl*

Blä, jag har tvillingmålet nu :( Har ingen lust att köpa det där förbannade trollspöet, men visst är det det enda sättet?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tackar! :)

jupp, tvillingspöet är det enda sättet. Om du har pegasuskontot kanske du kan byta till dig ett, eller vänta en halv evighet på ett pass och köpa det senare ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fast vänta... pegasuskonto har jag ju tydligen. Men hittar inte byteshandelsgrejen? Vart sjutton ligger den?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jaha, titta där :) Tyvärr var det ingen som ville byta mot min Pandoras ask och min Hestias gåva kan jag ju inte ge bort så... Damn.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja alltså, om du köper en av mina enhörningar tillfälligt och lägger hestias gåva på henne och sedan säljer tillbaka henne till mig om 10 dagar. ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha, ahh... I see! Vad smart. Så kan vi absolut göra, Diphylla heter jag.

Edit: ...underförstått: Så reservera fröken till mig så ordnar vi det.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Woppi!

Men nu har jag lagt till dig som vän - så kan skicka trollspöt imorgon!
Reserverar en enhörning till dig då? (Och litar på att jag får tillbaka den sedan.. :eek:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 782
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp