Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Skulle någon kunna skicka ett åldrandepoäng till mig?
Vill lägga på armar på en häst, som är ett äldrande bort från att vara 3 år ;)
Skickar tillbaka ett imorgon!

Heter Crossline.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Hatar målen med "Nå så och så många dagars tjänstgöringstid"... Verkligen tråkiga, passiva mål. Nu får jag vänta 15 dagar tills mitt senaste mål uppnås liksom :crazy: Och jag kan inte göra någonting för att snabba på det.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

godkänn min vänförfrågan så skickar jag ett :)

@Praefatio: ugh ja.. mitt sista mål är att nå 10 karma poäng, har 8 för tillfället. Om jag inte köper mer pass så tar det ungefär 2 månader -_-
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Har skickat :) Du behöver inte skicka tillbaka!

Jag är också på skittråkiga mål.. tjänstgöringsdagar, karmapoäng och hitta ett y-horn i ett y-horn :mad:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack!

Mina mål är att ha 20 hästar, 5 karma poäng (har 3) och "För att ha erhållit 1.20 Genetisk Potential genom att ha lekt med 2 föl som du har avlat fram själv."

Ganska tråkigt...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har bara två mål kvar, nå 8 karmapoäng (kommer ta en månad till, har redan haft det målet uppe en månad) och hitta ett y-horn i ett y-horn.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*knapplån*

Jag har dessa mål kvar, lite drygt. Haft 50 hur länge som helst nu *sucka* Någon som har lust att köpa en häst med 1 pass och sedan tvärtom?

Nr. 63
Handla: Sälj en häst för åtminstone 1 pass

Nr. 55
Tjänstgöringstid: Nå 164 dagars tjänstgöringstid

Nr. 50
Grupp: Bjud in en ny spelare att ansluta sig till spelet
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Någon som vill hjälpa mig validera mål 63 på internationella? Köper tillbaka en annan häst för samma peng + valfritt SM-föremål från mitt lager.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hjälper gärna till på engelska, heter Nostie där. Om du finns på svenska får du gärna hjälpa mig med samma mål ;-)
 
Målhjälp? :)

Har läst i den här tråden länge men inte orkar registrera mig tills nu :-)

Undrar om någon kan lägga ett bud på min häst på auktionen, så jag kan uppfylla ett mål genom att sälja en via auktion? :) Jag kan köpa tillbaka hästen senare, eller en annan "skräp"häst för det dubbla eller dylikt. Kom på att fråga här nu när det bara är 23 timmar kvar och så.. är ny så mina hästar vill liksom ingen köpa frivilligt ;-) LOL

Jag heter iallafall SaddleBack på svenska verisonen :-)



** Tycker att den nya layouten på Howrse verkar vettig, även om det känns lite ovant ** :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hjälper gärna till på engelska, heter Nostie där. Om du finns på svenska får du gärna hjälpa mig med samma mål ;-)

Inga problem, reservera en till santox på svenska så köper jag den.
Jag har en ute på internationella för 500 + 1 pass. Heter Santox där.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Köpte precis en häst från dig på engelska howrse för 500e + 1 pass, samt reserverade ett annat till dig för ett pass både där samt på svenska ^^


Gillar den nya layouten, enda som jag inte gillar är att pengar dras direkt när man budar på auktion. Gillar det gamla systemet mera eftersom jag ibland bjuder på ett 20 tal hästar varje dag...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Köpte precis en häst från dig på engelska howrse för 500e + 1 pass, samt reserverade ett annat till dig för ett pass både där samt på svenska^^

Har köpt de reserverade, lägger ut en till dig på svenska. Vad vill du ha för SM grej?
Kan erbjuda:
Seahorse
Black Orchid
Piece of Cloud
Artemis' Arrow
Poseidon's Bridle
Pandora's Box
Golden Spurs
Eolus' Wind
Daphne's Laurels


Vill du ha tillbaka någon av de sålda pållarna?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Finns det någon slags försäljningshistorik? Har lagt ut 2 av mina kusar på aktion och blev mäkta förvånad när jag loggade in idag några dagar senare och såg att båda blivit sålda :eek: Trodde jag aldrig :D

Vill veta vem som köpte dem och för hur mkt ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Jag har tröttnat på howrse så jag tänkte ge bort hästar och equus, gå in på LinaSvensson på svenska sidan och kolla om det är någon häst ni är intresserade av eller om ni vill ha equus :) Först till kvarn ;)

Jag har även lite SM föremål, bla Atalante paket och filosofens sten
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Jag har tröttnat på howrse så jag tänkte ge bort hästar och equus, gå in på LinaSvensson på svenska sidan och kolla om det är någon häst ni är intresserade av eller om ni vill ha equus :) Först till kvarn ;)

Jag har även lite SM föremål, bla Atalante paket och filosofens sten

Har skrivit till dig på Howrse men gör det här också. Om filosofens sten finns kvar är jag absolut intresserad av den. Även av att köpa Freja.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp