Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja, precis. Och jag har ingen lust att avla fram avkommor som är sämre än hästarna jag redan har.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Varför vägrar mina hästar att bluppas?
Hästarna i fråga har vunnit minst 20 tävlingar var, och nu håller jag på med ridturer.
Tex. ena hästen har bara dressyr i fetstil, men hoppningen har försvunnit från + på ridturerna?
Om ni förstår vad jag menar...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Då måste du tävla hoppning! Då får man också + i hoppningen. Ridturerna ger visst antal +, men tävlingar gör också det.

Oj vad virrigt, hoppas du förstår :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag förstår! :D
Hur mycket måste man tävla i hoppning då? Typ, måste man vinna ett visst antal eller hur funkar det?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

visst är det enhörningsavel på speltid 18:23? vilket blir 19:23 svensk tid på internationella sidan?

för nu står det "Local Time: 19:30 / Game Time: 18:30" Och då är det game time som gäller?

Har fått 8 föl nu och ingen enhörning så börjar ju fundera lite
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

jupp, game time är det som gäller.

det är bara till att försöka igen.. var nån här om inte fått nån enhörning på 20 försök eller vad det var ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tusen tack :bow: Jag vill gärna ha tillbaka hästen efteråt, det är min första Howrse-häst :D Hade inga vettiga hästar att sälja, alla är i träning.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nu är han köpt! Säljer tillbaka honom om tio dagar då, vill du att jag gör ngt med honom under tiden eller ska jag bara låta honom stå?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*knapplån*

äntligen så har jag fått mitt enhörnings föl :)
nu är det bara kvar att få tag på sto på svenska sidan också så jag kan börja kämpa med enhörning där.. :P
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Du får gärna ridlektiona med honom :) Vill du sälja mig en häst och få igen pengarna på en gång eller väntar du tills du kan sälja tillbaka Anathema?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag fick just världens sötaste meddelande :D

"Hej! :) jag har just vunnit din fina arab valack som låg ute på aktion :) Jag tycker att du är väldigt duktig med hästarna här på howrse och beundrar dig ordentligt :) Säg gärna till om du ska lägga ut någon mer häst på aktion. mvh Mathilda :)"

Det är inget speciellt med mina hästar på Howrse, de är rätt medelmåttiga... men man kan ju inte låta bli att le stort när man får ett så gulligt meddelande.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Halloj! Har ganska nyligen börjat med Howrse och man har ju mål som man kan slutföra och få lite belöningar. Har dock fastnat på "Klappa en häst i frizonen." Vad menar dom? Vart hittar jag denna so called frizon? :confused:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

jag skiter i raser på enhörningar.
på .com sidan fick jag tag på en appaloosa eller vad dom heter som nu är till salu :P
Och på svenska så bjuder jag på alla som är i rätt prisklass (extremt få)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp