Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tackar för svaret, på "Mitt kontor" hittar jag dock bara 'Mina nästa mål' & 'Mina avklarade mål'.. :confused:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

howrse.jpg


:)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Någon som vill bli min vän? Jag behöver 3 till för att klara ett mål. Heter Fishli där också.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Avskyr enhörningsmålet! Hittar ingen fjordenhörning till sansat pris och har egentligen ingen lust att köpa någon annan ras, måste ju göra av dem som inte blir hörningar på något vis, då är det ju roligare med "min" ras....
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Oh.. Well that makes sense. Har bara fixat 5 dagars tjänstgöring so far. :(
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Behöver ett äpple till ett mål ingen som har lust att göra en insats?
Maandiizz på svenska versionen. :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Om någon behöver boxplats på svenska så har jag :) 16kvm, lin, morötter, kanin, sadelmakare :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Lotteri på svenska howrse nu.

kan även köpa lotter åt sina vänner; så om det är nån som vill ha en lott och kan ge tillbaks - säg till :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag är också på! Vad heter du nu igen? :o

(Tack för upplysningen, hade helt missat lotteriet trots flera inloggningar idag)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

hehe, inte lätt att hålla reda på alla namnen här :p

Siri1


tycker det är lite tråkigt att man inte kan se om man har skickat lott eller inte personer - när man kommer upp i ett antal så blir det svårt att hålla reda på alla :/
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp