För att det hade kanske kunnat hjälpa andra, det var inte bara jag som gjorde tenta.Vet inte riktigt hur du läser om du får det till att jag vet bättre än dig varför du inte tycker om uppgiften, jisses... Och att tro/anse att de försöker sätta dit folk, what?
Du får tycka hur illa du vill om uppgiften i sig, du hänvisar till att det inte funnits en liknande uppgift på övningstentan och då förstår jag inte hur man kan läsa annat än att ni blivit upprörda för att uppgiften inte funnits med där.. Du skriver dessutom att du inte hade klarat den om den funnits med på övningstentan ändå, så varför klaga på just det?
Med liknande så menar jag INTE på samma sak. Jag menar likande upplägg, sen hade det kunnat vara på vilket ämne som helst - ämnet är inte relevant. Upplägget på uppgiften är det. Till exempel, jag kan blodets väg genom kroppen som ett rinnande vatten. Men hade jag fått en bild på det där de hade skrivit fel saker så hade jag inte klarat den uppgiften heller.
Nu får du faktiskt ta och läsa bättre. Den är som gjord för att sätta dit folk är INTE samma sak som att den är gjort för att sätta dit folk.
Jag har nu 4 ggr skrivit till dig att du har missuppfattat, åtminstone tre av dessa gånger säger du att du inte förstår hur jag kan mena något annat än det du redan har bestämt dig för. Ska du göra det en fjärde gång med trots att jag gång på gång på gång på gång talar om för dig att du har fel?