Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för era svar! Just nu lutar det åt att det inte blir någon dejt alls.. Han blev tydligen jättesur när jag sa nej till att sova hos mig på första dejten. "Vill du inte ens träffa mig? :(" "Jag som tänkte att vi skulle gå ut på krogen, dricka massa drinkar o sen sova hos dig"... Jag gillar inte ens krogen och dessutom dricka massa drinkar när man ska sova med en okänd människa? Nej tack, då sitter jag hellre ensam hemma och kollar på film. Får se vad han säger, om det ens är värt att gå vidare.
 
Och nu bröt den första killen med mig. Han som frågade om jag hinner med att träffa någon pga hästarna. Tydligen så tycker han att det tar för lång tid allting, att vi borde ha träffats vid detta laget för att kunna inleda något. Skönt att han var ärlig och avslutade det på ett fint sätt. :)
 
Tack för era svar! Just nu lutar det åt att det inte blir någon dejt alls.. Han blev tydligen jättesur när jag sa nej till att sova hos mig på första dejten. "Vill du inte ens träffa mig? :(" "Jag som tänkte att vi skulle gå ut på krogen, dricka massa drinkar o sen sova hos dig"... Jag gillar inte ens krogen och dessutom dricka massa drinkar när man ska sova med en okänd människa? Nej tack, då sitter jag hellre ensam hemma och kollar på film. Får se vad han säger, om det ens är värt att gå vidare.

*host* "sova"... :angel:
Det där hade fått mig att dra öronen åt mig. Rejält.
 
Tack för era svar! Just nu lutar det åt att det inte blir någon dejt alls.. Han blev tydligen jättesur när jag sa nej till att sova hos mig på första dejten. "Vill du inte ens träffa mig? :(" "Jag som tänkte att vi skulle gå ut på krogen, dricka massa drinkar o sen sova hos dig"... Jag gillar inte ens krogen och dessutom dricka massa drinkar när man ska sova med en okänd människa? Nej tack, då sitter jag hellre ensam hemma och kollar på film. Får se vad han säger, om det ens är värt att gå vidare.
Vilken människa! Lika bra att du slapp honom!
 
Tack för era svar! Just nu lutar det åt att det inte blir någon dejt alls.. Han blev tydligen jättesur när jag sa nej till att sova hos mig på första dejten. "Vill du inte ens träffa mig? :(" "Jag som tänkte att vi skulle gå ut på krogen, dricka massa drinkar o sen sova hos dig"... Jag gillar inte ens krogen och dessutom dricka massa drinkar när man ska sova med en okänd människa? Nej tack, då sitter jag hellre ensam hemma och kollar på film. Får se vad han säger, om det ens är värt att gå vidare.
Det är väldigt uppenbart att ni vill olika saker :) Han vill definitivt ligga och är det inget du vill så kan du lika gärna tacka för dig. Och att dessutom göra sig själv til offer över en sån liten grej - jisses!
 
Jag skulle inte kunna tänka mig att ha en förstadejt på annan plats än neutral mark, för hur bra det än känns i mail och telefon så vet man inte hur man kommer uppleva att mötas på riktigt.

Naturligtvis kan man om det känns mycket bra gambla litegrann, men frågan är om det är värt det den dag man plockat hem ett tvättäkta psyko.
 
Undra hur många gånger han kört den varianten innan. Eftersom det verkade så självklart i hans värld att han skulle få "sova" över :meh:
 
"Vill du inte ens träffa mig? :(" "Jag som tänkte att vi skulle gå ut på krogen, dricka massa drinkar o sen sova hos dig"... .

Då är det illa när man börjar leta krogragg på nätet... Så man VET att man får NÅN att "sova över hos" ... Om det inte hade funkat hade han letat annat ragg då på krogen ?
 
Tack för era svar! Just nu lutar det åt att det inte blir någon dejt alls.. Han blev tydligen jättesur när jag sa nej till att sova hos mig på första dejten. "Vill du inte ens träffa mig? :(" "Jag som tänkte att vi skulle gå ut på krogen, dricka massa drinkar o sen sova hos dig"... Jag gillar inte ens krogen och dessutom dricka massa drinkar när man ska sova med en okänd människa? Nej tack, då sitter jag hellre ensam hemma och kollar på film. Får se vad han säger, om det ens är värt att gå vidare.

Med den reaktionen och hans planer - nej tack, jag hade inte gått på någon dejt då. Dessutom skulle jag inte vilja gå på en första dejt som delvis plan är att "dricka massa drinkar" - i min värld en varningsklocka för någon som inte har koll på alkoholen och är väldigt oattraktivt i min värld (sen kan man ju vara på dejt där tanken är en eller två drinkar, som blir massa drinkar för att det var så himla trevligt, men det är en annan sak). Känns som det är lika bra att det inte blir något.
 
Han är blockad nu. Innan jag hann blocka honom skrev han: "Du kan ju få mig i helgen" med en puss-smiley, och sedan skrev han "men så blir det väl inte..:(". :yuck: Vadå få dig? Är han ett sorts pris som jag ska vara glad över att "få"? Nej tack.

Funderar nästan på att sluta med nätdejting, är så less på att råka ut för dessa typer..
 
Han är blockad nu. Innan jag hann blocka honom skrev han: "Du kan ju få mig i helgen" med en puss-smiley, och sedan skrev han "men så blir det väl inte..:(". :yuck: Vadå få dig? Är han ett sorts pris som jag ska vara glad över att "få"? Nej tack.

Funderar nästan på att sluta med nätdejting, är så less på att råka ut för dessa typer..
Haha det finns människor till allt. Extremt oattraktivt att han gör sig själv till offer. Men det finns fina människor därute i dejtingvärlden. Men ibland behöver man en paus när man mött för många stolpskott.
 
Känner att det är dags med en liten uppdatering.

För ett och ett halvt år sen så träffade jag en kille. Vi hann egentligen aldrig lära känna varandra för det visade sig att han låg i skilsmässa och jag tyckte att det kändes väldigt märkligt, men sa väl nåt i stil med att han kunde höra av sig när han var klar med allt och gått vidare i livet.
Ungefär så.

Och i helgen gjorde han det! Han skrev ett jättelångt mail där han förklarade en massa saker, och vad han kände för mig osv.
Men nu står jag där igen, precis som med han som gjorde en tvärvändning i somras och sen hörde av sig igen, fyra månader senare - känslan är liksom totalt borta!?

Vadfan är det för fel på mig? Och alla veliga, jävla karlar?!? :arghh:
 
Känner att det är dags med en liten uppdatering.

För ett och ett halvt år sen så träffade jag en kille. Vi hann egentligen aldrig lära känna varandra för det visade sig att han låg i skilsmässa och jag tyckte att det kändes väldigt märkligt, men sa väl nåt i stil med att han kunde höra av sig när han var klar med allt och gått vidare i livet.
Ungefär så.

Och i helgen gjorde han det! Han skrev ett jättelångt mail där han förklarade en massa saker, och vad han kände för mig osv.
Men nu står jag där igen, precis som med han som gjorde en tvärvändning i somras och sen hörde av sig igen, fyra månader senare - känslan är liksom totalt borta!?

Vadfan är det för fel på mig? Och alla veliga, jävla karlar?!? :arghh:
Ni kanske behöver ses irl?
 
Känner att det är dags med en liten uppdatering.

För ett och ett halvt år sen så träffade jag en kille. Vi hann egentligen aldrig lära känna varandra för det visade sig att han låg i skilsmässa och jag tyckte att det kändes väldigt märkligt, men sa väl nåt i stil med att han kunde höra av sig när han var klar med allt och gått vidare i livet.
Ungefär så.

Och i helgen gjorde han det! Han skrev ett jättelångt mail där han förklarade en massa saker, och vad han kände för mig osv.
Men nu står jag där igen, precis som med han som gjorde en tvärvändning i somras och sen hörde av sig igen, fyra månader senare - känslan är liksom totalt borta!?

Vadfan är det för fel på mig? Och alla veliga, jävla karlar?!? :arghh:
Fast det är väl inte konstigt om känslan försvinner efter så lång tid och inte kommer tillbaka på beställning?
 
Fast det är väl inte konstigt om känslan försvinner efter så lång tid och inte kommer tillbaka på beställning?

Skönt att du skriver det. Jag känner väl kanske att jag egentligen borde bli själaglad och ta chansen liksom. Men nu känns det mest awkward.

Och @prallan jag är nog lite rädd för att det kanske bara blir stelt och konstigt och pinsamt om vi ses... :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 177
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
22 382
Senast: sthu
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
40
· Visningar
873
Senast: Lilla
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
360
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp