Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så trött på alla män som redan i sitt första meddelande skriver till mig som om jag är bokbar. Säj tid och plats ungefär. Ja, sex är trevligt, men jag är inte bokbar :-(

Jag vet precis vad du menar, ibland får de en att känna sig så billig, lättbokad.... Tur vi kan visa dem att vi är verkliga personer istället ;)
Önskar du bodde här i Sverige, jag skulle jättegärna vilja introducera dig för mina vänner, de skulle älska dig! Men lycka till, håller tummarna!
 
Jag vet precis vad du menar, ibland får de en att känna sig så billig, lättbokad.... Tur vi kan visa dem att vi är verkliga personer istället ;)
Önskar du bodde här i Sverige, jag skulle jättegärna vilja introducera dig för mina vänner, de skulle älska dig! Men lycka till, håller tummarna!

Tack ja, jag tappar helt tron på mänskligheten ibland. Detta förekommer på helt normala datingsidor. På alla ställen som jag har besökt. Jag har även provat rena sexdatingsidor men det är ingen skillnad, samma män finns överallt.
 
Jag hade en date, första i år, för ca 1.5 vecka sedan. Totalt ointressant, kändes inte så intressant ens när vi messade, men man kan ju vara olika bra på att skriva så jag tänkte att jag skulle ge det en chans. Han ville ses igen, jag känner att det var slöseri med min tid som jag kunde lagt på någonting helt annat, som att städa och/eller tvätta. :grin:
 
Jag hade en date, första i år, för ca 1.5 vecka sedan. Totalt ointressant, kändes inte så intressant ens när vi messade, men man kan ju vara olika bra på att skriva så jag tänkte att jag skulle ge det en chans. Han ville ses igen, jag känner att det var slöseri med min tid som jag kunde lagt på någonting helt annat, som att städa och/eller tvätta. :grin:
Tänk ändå vad konstigt att två personer kan tycka så olika om ett möte! Man kan undra ibland om båda var närvarande. :)

Kl. Jag träffar fortfarande killen som jag började dejta för ett par veckor sedan. Det känns fortfarande bra, så jag är nöjd. :)
 
Vad säjs om en man som är 76 år..."bara" 22 år äldre än mig. Ja, han kan vara hur fin som helst, men nej, jag backar. Har även fått intresseanmälan från män i 30-40 årsåldern och även mer som fortfarande bor hemma...? Vad är det för fel på folk? Ja, jag kanske är bitter, men var finns de helt normala männen? Är alla redan upptagna?
 
Tänk ändå vad konstigt att två personer kan tycka så olika om ett möte! Man kan undra ibland om båda var närvarande. :)

Kl. Jag träffar fortfarande killen som jag började dejta för ett par veckor sedan. Det känns fortfarande bra, så jag är nöjd. :)
Man ska inte vara för snabb med att ropa hej... Igårkväll blev jag "dumpad" för han tror inte att det kommer leda till kärlek.
Singel resten av livet kanske? :)
 
Vad trist @tigerflicka . :(

Och när det är rätt verkar allt vara så himla enkelt. Men hur fan hittar man den där personen som är just "rätt"??

Jag har iaf slutat leta. Orkar inte ägna tid åt dejtingsajter. Det är jag och katterna. Infriar alla eventuella fördomar om crazy catladies. :meh:
 
Ni som nätdejtar och har Facebook. Blir ni ofta raggade på Facebook? De två senaste veckorna verkar det som allsköns människor gått bananas och raggar järnet. Jag får alla möjliga inviter från både karlar i Sverige och i världens alla hörn? Är det vårkänslorna?
 
Ni som nätdejtar och har Facebook. Blir ni ofta raggade på Facebook? De två senaste veckorna verkar det som allsköns människor gått bananas och raggar järnet. Jag får alla möjliga inviter från både karlar i Sverige och i världens alla hörn? Är det vårkänslorna?
nej.
Ingen raggar på mig vare sig IRL eller i cyberrymden.
 
Ni som nätdejtar och har Facebook. Blir ni ofta raggade på Facebook? De två senaste veckorna verkar det som allsköns människor gått bananas och raggar järnet. Jag får alla möjliga inviter från både karlar i Sverige och i världens alla hörn? Är det vårkänslorna?
Det har inte jag råkat ut för.
Låter jobbigt att bli raggad på på fb, en sak att bli det på en dejtingsida där det är själva grejen.
 
Ni som nätdejtar och har Facebook. Blir ni ofta raggade på Facebook? De två senaste veckorna verkar det som allsköns människor gått bananas och raggar järnet. Jag får alla möjliga inviter från både karlar i Sverige och i världens alla hörn? Är det vårkänslorna?
Nej, hur hittar dom dig på Facebook?
 
Ni som nätdejtar och har Facebook. Blir ni ofta raggade på Facebook? De två senaste veckorna verkar det som allsköns människor gått bananas och raggar järnet. Jag får alla möjliga inviter från både karlar i Sverige och i världens alla hörn? Är det vårkänslorna?

Har fått 2 st (inom sverige) efter mej på fb... Hur de hittade mej törs jag inte svara på .. Men bägge va upptagna varav den senaste tom var gift... Bodde i skåne eller nåt (jag bor i Sthlm) och trots att jag inte gav nån respons så fick jag en massa puss smileys mm... Kopierade konversationen och skickade till frun.. Samt blockade...

Fast måste erkänna att jag "raggat" på för mej okända människor (men har gemensamma bekanta) men mer i "komplimangssyfte" än kanske ren "raggning"...

Men innan jag ändrade mina inställningar på fb fick jag ofta vänförfrågningar från folk runt om i världen (män) som ville bli "kompisar" ... Nej tack...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 177
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
443
· Visningar
22 242
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
40
· Visningar
872
Senast: Lilla
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
360
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp