Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fått 2 st (inom sverige) efter mej på fb... Hur de hittade mej törs jag inte svara på .. Men bägge va upptagna varav den senaste tom var gift... Bodde i skåne eller nåt (jag bor i Sthlm) och trots att jag inte gav nån respons så fick jag en massa puss smileys mm... Kopierade konversationen och skickade till frun.. Samt blockade...

Fast måste erkänna att jag "raggat" på för mej okända människor (men har gemensamma bekanta) men mer i "komplimangssyfte" än kanske ren "raggning"...

Men innan jag ändrade mina inställningar på fb fick jag ofta vänförfrågningar från folk runt om i världen (män) som ville bli "kompisar" ... Nej tack...

Vad ändrade du dina inställningar till? Jag har ingen öppen profil så att någon kan se vad jag skriver osv...
 
Vad ändrade du dina inställningar till? Jag har ingen öppen profil så att någon kan se vad jag skriver osv...

Jag är sökbar men man ser bara min bild och enstaka inlägg.. Men vet inte riktigt hur det kommer sej att jag slipper de nu :p
Är bara glad ATT jag gör det ;)

KAN ha stått som singel då, nu är den frågan obesvarad. (inget ifyllt på den frågan) så det kan dock ha vart en bidragande faktor..
 
Jag är sökbar men man ser bara min bild och enstaka inlägg.. Men vet inte riktigt hur det kommer sej att jag slipper de nu :p
Är bara glad ATT jag gör det ;)

KAN ha stått som singel då, nu är den frågan obesvarad. (inget ifyllt på den frågan) så det kan dock ha vart en bidragande faktor..
Kanske slipper jag eftersom jag inte har någon människa på min profilbild utan ett djur.
 
Kanske slipper jag eftersom jag inte har någon människa på min profilbild utan ett djur.

Jag har en bild på mig själv, kanske är det därför jag slipper frierier? :D

Men jag har aldrig blivit raggad på via fb. Jag har inte svarat på relationsstatus där. Under en period på ett annat forum, hade jag kryssat för att jag är bisexuell. Då fick jag extremt mycket förslag om trekanter och gruppsex i olika varianter, på ett rätt irriterande vis.
 
Hoho, chattade med en man som skrev på dålig engelska och jag frågade varifrån han kom, Sverige :-) men hans svenska är så usel så han är inte svensk heller
 
Så ... inte för att jag har mer tid nu förvisso än sist men iaf, startade upp mitt HP konto och har på totalt en vecka haft ung lika många besökare (7) .... Känns lite dött :P
Har däremot sen 1-2 år tillbaka en kille från HP som jag till och från snackat med som jag faktiskt gjorde slag i saken och träffade.
Vi kommer ses igen men om det bara blir vän eller mer får tiden utvisa. Men ingen av oss är direkt "på" så mer troligt vän ;)
han har ju ändå funnits så man snackat med han en del redan...

Tinder däremot ... har gått på 2 "dates" men inget som "gett" nåt... Den ena va "sådär" på bilderna men live :bow: :love:
Men jag lyckades nog skrämma bort den åxå för nu har den iaf inte svarat på sms... :p

Tipsade en kompis om Tinder och hon har hängt på HP innan... nu är det bara Tinder som gäller...
 
Så ... inte för att jag har mer tid nu förvisso än sist men iaf, startade upp mitt HP konto och har på totalt en vecka haft ung lika många besökare (7) .... Känns lite dött :P
Har däremot sen 1-2 år tillbaka en kille från HP som jag till och från snackat med som jag faktiskt gjorde slag i saken och träffade.
Vi kommer ses igen men om det bara blir vän eller mer får tiden utvisa. Men ingen av oss är direkt "på" så mer troligt vän ;)
han har ju ändå funnits så man snackat med han en del redan...

Tinder däremot ... har gått på 2 "dates" men inget som "gett" nåt... Den ena va "sådär" på bilderna men live :bow: :love:
Men jag lyckades nog skrämma bort den åxå för nu har den iaf inte svarat på sms... :p

Tipsade en kompis om Tinder och hon har hängt på HP innan... nu är det bara Tinder som gäller...
Fast är inte Tinder bara ett ställe där man går på de foton som användarna lagt upp? Om man gillar vad man ser klickar man likes?
 
Jag har på senaste tiden sett rätt många annonser med män som beskriver sig som bilar. Typ årgång, gått så och så många mil etc.
Det var ju kul första eller andra gången men ser det men kanske inte tionde...
:D
 
Fast är inte Tinder bara ett ställe där man går på de foton som användarna lagt upp? Om man gillar vad man ser klickar man likes?

Precis... Du trycker NEJ (kryss) eller JA (grönt hjärta) och sen om (i mitt fall iaf) killen trycker JA så blir man en "match"... Och först då kan man skriva med varandra... Innan kan du inte kontakta den andra... Tycker det är betydligt bättre än att sitta som på HP å skriva till killar som inte svarar osv..

Visst Tinder blir ju då ytligt... Men för mej funkar det betydligt bättre än andra ställen iaf ;)
 
Jag ger mig in i diskussionen här med :) Har varit på en del nätdejter. På mp, HP och badoo o säkerligen några fler. Vissa dejter var bra, vissa dåliga. Vissa där man klickade och vissa inte.
Gemensamt mellan alla har varit att de aldrig riktigt lett till något seriöst. Klickar det inte alls är det ju lika bra att leta vidare, men flertalet gånger det klickar för oss båda så har det lett till en något underlig dans. Vi hörs, vi försöker ses så mycket vi hinner, pratar på telefon och sms osv. Allting bara flyter på, tills det helt från det blå kommer en bomb.

Ursäkter från att ses och höras, mindre engagemang överlag tills man till slut får ställa dom mot väggen o fråga vad som händer. Då är det allt ifrån att de inte är redo för ett förhållande, till att de bara börjat dejta en ny som de börjat tycka om.
Så för tillfället får jag nöja mig med att vara singel och hoppas att man springer in i någon istället. Lätt att man tröttnar lite på nätdejting när det blir så. Då är det ju bra att det finns diverse forum att gnälla av sig lite på tills man samlat nya krafter ;)

Någon som varit med om liknande erfarenheter kanske? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 172
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
20 21 22
Svar
437
· Visningar
22 021
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
40
· Visningar
872
Senast: Lilla
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
360
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp