Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner :nailbiting::love::eek:, typ så :p skräckblandad förtjusning, tänk om barnet inte tycker om mig!


Barn är enkla. De brukar gilla glada människor som pratar med dom. Svårare än så är det sällan. Värre med tonåringar!!
Pappan verkar ju tro tillräckligt på det för att presentera er så det ska nog gå jättebra :)

Sen behöver man ju inte hångla upp barnets pappis i brygga mitt framför ögonen på första hembesöket ;)
 
Barn är enkla. De brukar gilla glada människor som pratar med dom. Svårare än så är det sällan. Värre med tonåringar!!
Pappan verkar ju tro tillräckligt på det för att presentera er så det ska nog gå jättebra :)

Sen behöver man ju inte hångla upp barnets pappis i brygga mitt framför ögonen på första hembesöket ;)

Ja alltså jag brukar komma väldigt bra överens med barn, dom älskar mig och jag dom. Men jag blir ändå nervös nu när det verkligen inte får gå fel. :p
Hemska tanke att träffa någon med en tonåring, det gjorde min bästa vän och hon har haft det allt annat än lätt :eek:

Haha nä tror varken jag eller pappan kommer visa något framför barnet. :p
 
Sex år är en tacksam ålder. Då brukar de vilja visa heeeeela sitt rum och prata obekymrat.

Jag fick en tonåring och ett gränsfall denna gången och de är underbara!!!
Skitgoa ungar. Tack gode gud!
 
Än en gång har jag dock träffat en karl vars barn alltid sover i pappas säng, varför har barn en egen säng om dom inte sover i den?!

Jag har visserligen inga egna barn men jag har så svårt för sånt! Kan köpa att dom ibland sover i föräldrarnas säng..men varje kväll?
Han tog upp barnet för att kissa nu och då tänkte jag att nu kanske han tar barnet till sin egen säng, men icke, tillbaks till pappas säng.

Är jag helt kocko som tycker att en 6 åring ska kunna somna i sin egen säng?
 
Än en gång har jag dock träffat en karl vars barn alltid sover i pappas säng, varför har barn en egen säng om dom inte sover i den?!

Jag har visserligen inga egna barn men jag har så svårt för sånt! Kan köpa att dom ibland sover i föräldrarnas säng..men varje kväll?
Han tog upp barnet för att kissa nu och då tänkte jag att nu kanske han tar barnet till sin egen säng, men icke, tillbaks till pappas säng.

Är jag helt kocko som tycker att en 6 åring ska kunna somna i sin egen säng?
Jag tycker det är väldigt märkligt när någon som är helt ny i ett förhållande ändå förväntas dela säng med en förälder och dennes barn. Jag skulle inte känna mig bekväm oavsett om det var mitt barn eller min partners om vi nyligen träffats.
 
Jag tycker det är väldigt märkligt när någon som är helt ny i ett förhållande ändå förväntas dela säng med en förälder och dennes barn. Jag skulle inte känna mig bekväm oavsett om det var mitt barn eller min partners om vi nyligen träffats.

Ja nä.. jag känner att soffan känns mest lockande just nu faktiskt.
 
Jag tycker det är väldigt märkligt när någon som är helt ny i ett förhållande ändå förväntas dela säng med en förälder och dennes barn. Jag skulle inte känna mig bekväm oavsett om det var mitt barn eller min partners om vi nyligen träffats.

Det hade aldrig hänt.
En individ ex sambo är max vad jag kan dela säng med.
Då hade det blivit så att de nätter barnet ligger i förälderns säng hade jag legat i annan säng, antingen på samma
adress eller annan.

Jag har fö många bekanta som träffat ensamstående som delar säng med sina barn, även om barnen är rätt gamla.
Precis som att många har sina husdjur i sängen. Big no-no här.
 
Än en gång har jag dock träffat en karl vars barn alltid sover i pappas säng, varför har barn en egen säng om dom inte sover i den?!

Jag har visserligen inga egna barn men jag har så svårt för sånt! Kan köpa att dom ibland sover i föräldrarnas säng..men varje kväll?
Han tog upp barnet för att kissa nu och då tänkte jag att nu kanske han tar barnet till sin egen säng, men icke, tillbaks till pappas säng.

Är jag helt kocko som tycker att en 6 åring ska kunna somna i sin egen säng?

Päronen bor ju uppenbarligen inte ihop och då är ofta behovet av fysisk närhet större, så nej, barnet kanske inte kan sova i egen säng.
 
Än en gång har jag dock träffat en karl vars barn alltid sover i pappas säng, varför har barn en egen säng om dom inte sover i den?!

Jag har visserligen inga egna barn men jag har så svårt för sånt! Kan köpa att dom ibland sover i föräldrarnas säng..men varje kväll?
Han tog upp barnet för att kissa nu och då tänkte jag att nu kanske han tar barnet till sin egen säng, men icke, tillbaks till pappas säng.

Är jag helt kocko som tycker att en 6 åring ska kunna somna i sin egen säng?
I princip alla vuxna jag känner föredrar att sova ihop med någon framför att sova ensamma. Varför skulle barn vara annorlunda?

Om jag varit pappan i ert läge hade jag dock burit barnet till sin egen säng när det hade somnat i min.
 
I princip alla vuxna jag känner föredrar att sova ihop med någon framför att sova ensamma. Varför skulle barn vara annorlunda?

Om jag varit pappan i ert läge hade jag dock burit barnet till sin egen säng när det hade somnat i min.

Det är absolut inte konstigt att man vill ha sällskap, det jag reagerar på är att barnet inte kan sova i sin egen säng.

Jo men då hade jag inte sagt så mycket om det, om barnet somnat i pappas säng och han burit in till egna sängen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 195
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 588
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
917
Senast: Mineur
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp