Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gokväll-firar födelsedagen med att bara ta det lugnt å göra inget- dvs katten på benen å datorn i knät
Plingade till i inkorgen att jag hade ett meddelande på MP- å där slutade jag å betala för 3 månader sen....Näväl-loggade in å så att det var ett ja- men jag kunde inte läsa det om jag inte blev medlem- ATTANS eualia-99kr X 6 senare kunde jag läsa följande "Du bor lite för långt bort.. Men lycka till i letandet!! "-Jag hade skrivit till henne i våras- dyra läropengar ;)
/s

Jo men då fick du ett svar, pratades mkt om det i en tidigare tråd att folk aldrig svarade. ..
 
:arghh: :yuck: Snälla, vad är det för fel på sex?
Vuxenmys är vidrigt, vidrigt, vidrigt och hör hemma på Familjeliv med sina myspinnar och vitkiss! :wtf:

Hahaha! :laugh:
Eftersom vi brukar prata om "knullbarhet" i den här tråden så håller jag med dig om att vuxenmys var ett illa valt ord!
 
Jo men då fick du ett svar, pratades mkt om det i en tidigare tråd att folk aldrig svarade. ..
Precis...men ett halvår senare å det kostade mig 600 kr å få läsa att jag bodde för långt bort.....6 MIL

kram å gonatt till alla som känner att dom behöver det...nu ska jagf sooova...... 11 min kvar av en helt händelselös dag ;)
 
Men @pontiacfarmer , man måste väl ändå kunna välja bara EN månads prenumeration?
Det kan man på match.com i alla fall, fast det är väldigt lurigt. Dom försöker få en att köpa sex månader åt gången och man måste verkligen markera att det bara är för en månad.
 
Precis...men ett halvår senare å det kostade mig 600 kr å få läsa att jag bodde för långt bort.....6 MIL

kram å gonatt till alla som känner att dom behöver det...nu ska jagf sooova...... 11 min kvar av en helt händelselös dag ;)
Ingen dag är helt händelselös, och varje dag innehåller något bra. Det är din inställning som påverkar om du ser vad som händer och vad som är bra, det är ingen utomstående som kommer att berätta det för dig.
 
alazzi kom hem. du vill ju inte vara där. det känns ibland som du går under. kramar i miljoner!!!!

Ja just nu är det gräsligt tungt. Mina mediciner hjälper inte alls känns det som. Jag får inte tag i någon att prata med och jag är väldigt väldigt ledsen....Hade en näve med små blå tabletter och funderade på hur många som egentligen skulle behövas...
 
Precis...men ett halvår senare å det kostade mig 600 kr å få läsa att jag bodde för långt bort.....6 MIL

kram å gonatt till alla som känner att dom behöver det...nu ska jagf sooova...... 11 min kvar av en helt händelselös dag ;)

Har du varit på samma sida hela tiden?
Jag började på MP men märkte snabbt att tillströmningen av nytt folk var lika med noll. Bytte sajt och nu är det massa nya singlar och möjligheter även om en å annan är på båda sidorna.
 
Jag sitter ju fast här i Tyskland pga av dottern. Hon har ju rätt till båda sina föräldrar men nu känns det som om jag måste härifrån och hon får stanna i Tyskland med pappan. Jag går sönder. Jag dör en bit varje gång som hon har varit hos pappan för där är allt så mycket bättre än vad jag kan erbjuda. Jag har ju en depression så jag har svårt att få saker gjorda. Och pappan tjänar ju bra 3 gånger så mycket som jag gör, så han har ju råd att köpa dottern. Och det gör han också. Hon ville fira nyåret med mig här på gården, men då köper pappan henne genom att lova henne en snowboardkurs i alperna. Sånt har ju inte jag råd med.
 
Jag kraschar ibland och klarar inte ens av de enklaste sakerna. Skulle hämta dottern från en födelsedagsfest inne i stan. Jag har ju GPS så jag knappar in adressen och kör. Men GPS:en hittar inte adressen bara rätt gata...och jag panikar helt. Jag klarar inte av såna saker alls.
 
Jag sitter ju fast här i Tyskland pga av dottern. Hon har ju rätt till båda sina föräldrar men nu känns det som om jag måste härifrån och hon får stanna i Tyskland med pappan. Jag går sönder. Jag dör en bit varje gång som hon har varit hos pappan för där är allt så mycket bättre än vad jag kan erbjuda. Jag har ju en depression så jag har svårt att få saker gjorda. Och pappan tjänar ju bra 3 gånger så mycket som jag gör, så han har ju råd att köpa dottern. Och det gör han också. Hon ville fira nyåret med mig här på gården, men då köper pappan henne genom att lova henne en snowboardkurs i alperna. Sånt har ju inte jag råd med.

Jag tror det viktigaste är att hon har en mamma som mår bra, så det kanske är bättre att du flyttar till Sverige och så kommer hon till dig så ofta det går?
 
Ja här mår jag inte bra. Men jag klarar inte att organisera en hemflytt heller i dagsläget. Det kräver för mycket. Men jag märkte att jag var lugnare när hon bodde hos pappan, jag hade mindre oro. Jag vill att hon bor hos honom mer men hon vill inte det ännu.
 
Här är en till som försöker hitta något vettigt på hp.
Igår hittade jag en trevlig herre ett par mil härifrån som både verkade ödmjuk och var trevlig.
Helt otroligt, annars är det mest yngre som vill träffa en mogen kvinna.. hm jag är 35 och känner mig
som 20 ! hmprf!
 
Försöker också hitta något vettigt på hp men det verkar omöjligt. Är bara folk mellan 20-25 som skriver till mig. Tack men nej tack
 
Det är trögt att nätdejta i Sverige också förstår jag. Tänkte att jag kanske lyckas bättre i rätt land.
 
Jag hoppar in i tråden :D Jag har en kompis som starkt uppmanar mig att börja nätdejta men jag är totalt lost på området :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 944
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
930
Senast: pepp
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp