Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm, det här med sminkad eller osminkad ... Jag blev väldigt förvånad när jag läser att Donatella Versace visat sig osminkad offentligt, men om det här är osminkat, vad är det då jag brukar vara när jag går hemma och skrotar för mig själv? :eek:

article-2552142-1B35F7F500000578-603_634x945.jpg


Jag kan dock ärligt säga att jag inte ser ut så här när jag är osminkad! :p
Inte som sminkad heller, finns tack och lov bara(?) en Donatella Versace. :o
 
KL

En kille jag skrivit lite med bjöd ut mig på en öl i lördags. Jag hade egentligen inte lust att gå, var trött och hade just bestämt mig för att lägga allt med karlar på hyllan ett tag. Men jag gick ändå. Och oj oj oj :love: Vi satt och pratade och skrattade hela natten. Igår träffades vi igen. Det känns som om vi känt varandra i evigheter. Igår sa han att han känner att han inte behöver låtsats vara någon annan när han är med mig, utan han kan vara sig själv till 100%. Och jag känner samma sak med honom. Vi märker båda att trots att vi bara träffat varandra två gånger så känner vi väldigt, väldigt starkt för varandra.
Hela dagen idag har jag känt mig så konstig på insidan - på ett bra sätt. Jag har aldrig varit med om det förr :)

Han kom till mig igårkväll, trots att han var jättetrött, för att han "så gärna ville se mig". Och jag vill verkligen inte tycka om honom så mycket som jag gör, det är alldeles för galet. Det känns som om jag håller på att explodera från insidan.
 
Jepp! Snubben tyckte att det gör ingenting om nån ser för han tänder på det, utan att öht ha i åtanke om JAG tänder på det :banghead: Det gör jag inte sa jag, så då började han leta buskage under mina protester. Han fattade iaf efter typ femtielva miljarder "nej" och "jag vill inte" och gav upp, och vi har inte hörts av sen dess :p
Innan var det ett jävla tjat om att parkerna hos honom är bättre, att vi hade tennisskor båda två och han ville absolut inte slicka. Liksom... Ja... :cautious:
 
Gulliga fikakillen och jag tillbringade gårdagkvällen och natten tillsammans.
Han lagade mat (inget kockämne men fullt ätbart), bölade ihop till en film samt hade vuxenmys.

Han har en hel del "ticks" för sig som jag egentligen borde störa ihjäl mig på, och det är väldigt mycket som gör att han är helfel...
Men, jag tar dagen som den kommer. Fortsätter maila med folk på HP och ser vad som händer helt enkelt.
 
Hundkillen har bjudit in mig till att följa med på en urfrän hundaktivitet. Dock 1,5 vecka dit. Det var första luckan vi hittade i barn, jobb och fritidsaktivitetspusslet som stämde för båda.
Bara den aktiviteten får mig att gå igång. Om han sen också får det så är det en bonus :D
 
Gokväll-firar födelsedagen med att bara ta det lugnt å göra inget- dvs katten på benen å datorn i knät
Plingade till i inkorgen att jag hade ett meddelande på MP- å där slutade jag å betala för 3 månader sen....Näväl-loggade in å så att det var ett ja- men jag kunde inte läsa det om jag inte blev medlem- ATTANS eualia-99kr X 6 senare kunde jag läsa följande "Du bor lite för långt bort.. Men lycka till i letandet!! "-Jag hade skrivit till henne i våras- dyra läropengar ;)
/s
 
Här är det stendött. Jag får ingen respons någonstans. Jag skickar inviter till män i närområdet, men ingen svarar. Får bara förslag på folk som bor minst 16 mil bort och det är ju ingen idé att försöka få igång något. Fick mail från en man som bor i norra Tyskland, 6 timmars bilväg hrifrån, tack, men nej tack. Och massor med fejkprofiler, börjar bli riktigt tröttsamt. Alla verkar lovande först, men sen inser jag att det är en "romance scam" bakom profilen. Flera såna som blir spärrade dagligen på sidan.
 
Jag bör nog hotta upp min profiltext, men min tyska suger uppenbarligen. Och jag vill inte hålla på och skriva fram och tillbaka vill helst träffas tidigt eftersom min tyska suger. Bättre att träffas och se om det finns intresse. Men alla män har backat totalt när jag direkt ber om ett möte. Tydligen är jag för ivrig och så blir det inget alls istället.
 
Det måste lysa desperation om mig eftersom jag inte lyckas hitta någon. Desperation är ju inte attraktivt så jag skrämmer tydligen bort alla.
 
Jag bör nog hotta upp min profiltext, men min tyska suger uppenbarligen. Och jag vill inte hålla på och skriva fram och tillbaka vill helst träffas tidigt eftersom min tyska suger. Bättre att träffas och se om det finns intresse. Men alla män har backat totalt när jag direkt ber om ett möte. Tydligen är jag för ivrig och så blir det inget alls istället.
Hurdana är tyska män i sitt tänk på dejtande och relationer? Är de mer "gammaldags" i sitt tänk att männen ska uppvakta och "ta hand om" sin dejt/partner, eller är de jämställda?
 
Har börjat fundera det här med Hur man vet om killar är intresserade eller inte. Hur vet man det? Jag märker det verkligen inte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 944
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
930
Senast: pepp
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp