Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Permanent make up eller strunta i att sminka av sig på kvällen, bara fyller på dagen efter? ;) :angel:

Mitt smink brukar ha en tendens att möblera om sig om jag skulle sova med det kvar i ansiktet någon gång. Brukar ge ett betydligt värre intryck än sminklös :eek:
 
Mysbyxor är det bästa som finns juh! :cool: Dom åker alltid på när man kommer hem.
Det kanske bara är jag också... men en osminkad å nyvaken tjej i myxbyxor är juh sexigt ;)
 
Uppdatering:
Gårdagens dejt Herr H och jag har skrivit lite. Ännu inga nummer bytta eller ny utlovad dejt. Vi är över ens om 1-det var trevligt och roligt. 2- vi skulle kunna tänka oss att ses igen. 3- ingen av oss vet ett skit vad vi tycker och vi tycker det är helt okej. 4- Vi lägger inte alla ägg en korg utan fortsätter nätverka på dejtingsidan.
Känns bra. Kravlöst och sunt!!!

Skriver med två mycket intressanta till. Får se vad detta kan vara för folk :)
 
KL

En kille jag skrivit lite med bjöd ut mig på en öl i lördags. Jag hade egentligen inte lust att gå, var trött och hade just bestämt mig för att lägga allt med karlar på hyllan ett tag. Men jag gick ändå. Och oj oj oj :love: Vi satt och pratade och skrattade hela natten. Igår träffades vi igen. Det känns som om vi känt varandra i evigheter. Igår sa han att han känner att han inte behöver låtsats vara någon annan när han är med mig, utan han kan vara sig själv till 100%. Och jag känner samma sak med honom. Vi märker båda att trots att vi bara träffat varandra två gånger så känner vi väldigt, väldigt starkt för varandra.
Hela dagen idag har jag känt mig så konstig på insidan - på ett bra sätt. Jag har aldrig varit med om det förr :)
 
Eew kostymkillen... Nej det hade bara kunnat sluta på ett sätt. Han såg ju ut som en gud men hans personlighet... nej. Den nya förmågan är tvärtom, han har inte riktigt utseendet men personligheten är fin :)
Denna kombination brukar hålla bättre i längden.
 
Min dejt skrev igår att det vore kul att träffa mig i helgen, men han har ju sitt barn :eek: så får la se vad det blir av det. Jag är ju typ bara obokad imorgon kväll och ska upp tidigt på söndag morgon för att åka till Jägersro.
 
Angående att fixa till sig... Jag har en bekant som tycker att om man är hemma hela dagen medan partner är på jobb bör man fixa till sig lagom till att partner kommer hem. Dvs inga mysbyxor och såklart sminka sig, kanske platta håret... Jag såg nog ut såhär: :eek: när hon berättade :D Själv byter jag om till "hemmakläder" direkt jag kommer hem, sminkade mig mer förut men nu för tiden är jag för lat för att orka tvätta bort det om kvällarna :angel:

Jag skulle aldrig orka leva i ett förhållande där jag inte fick vara mig själv.
 
Angående att fixa till sig... Jag har en bekant som tycker att om man är hemma hela dagen medan partner är på jobb bör man fixa till sig lagom till att partner kommer hem. Dvs inga mysbyxor och såklart sminka sig, kanske platta håret... Jag såg nog ut såhär: :eek: när hon berättade :D Själv byter jag om till "hemmakläder" direkt jag kommer hem, sminkade mig mer förut men nu för tiden är jag för lat för att orka tvätta bort det om kvällarna :angel:

Jag skulle aldrig orka leva i ett förhållande där jag inte fick vara mig själv.

Det låter som om din vän har lusläst handböcker för hemmafruar från typ 40-talet...
 
Det låter som om din vän har lusläst handböcker för hemmafruar från typ 40-talet...

Haha kanske det :D En annan ser ut som "hej kom och hjälp mig" och luktar häst men har ändå en partner som tycker om mig (han påstår även att jag är snygg :confused: han måste vara blind).

Nej men det är väldigt synd om man måste piffa till sig hela tiden eftersom originalversionen inte är good enough.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 966
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
932
Senast: pepp
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp