Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag läst
"...hela tre fjärdedelar av de par som inlett långa förhållanden efter att ha träffats på sajten har besvarat två utslagsgivande frågor likadant. Nämligen:
”Har du någonsin rest ensam till ett annat land?” och
”Gillar du läskiga filmer?"

Det borde väl räcka att man använder sig av några utslagsgivande frågor, som ovan då?
Om ni tänker efter, skulle svaren på de två frågorna stämma på er och er nuvarande eller f d partner?
 
Nu har jag läst
"...hela tre fjärdedelar av de par som inlett långa förhållanden efter att ha träffats på sajten har besvarat två utslagsgivande frågor likadant. Nämligen:
”Har du någonsin rest ensam till ett annat land?” och
”Gillar du läskiga filmer?"

Det borde väl räcka att man använder sig av några utslagsgivande frågor, som ovan då?
Om ni tänker efter, skulle svaren på de två frågorna stämma på er och er nuvarande eller f d partner?
Min Ezman och nuvarande svara iaf samma på bägge frågorna :)
 
Nu har jag läst
"...hela tre fjärdedelar av de par som inlett långa förhållanden efter att ha träffats på sajten har besvarat två utslagsgivande frågor likadant. Nämligen:
”Har du någonsin rest ensam till ett annat land?” och
”Gillar du läskiga filmer?"

Det borde väl räcka att man använder sig av några utslagsgivande frågor, som ovan då?
Om ni tänker efter, skulle svaren på de två frågorna stämma på er och er nuvarande eller f d partner?

Nej.....ser jag till mig och tidigare förhållanden så skulle svaren variera från männens sida och de skulle inte alltid ha svarat samma som mig.
 
Nej.....ser jag till mig och tidigare förhållanden så skulle svaren variera från männens sida och de skulle inte alltid ha svarat samma som mig.
Mitt ex och jag skulle svara samma på frågorna. Men å andra sidan så är han ett ex...
Något som jag tror kan vara en vägvisare är musiksmak.
Fast det är givetvis inte heller hundraprocentigt (tänker på exet igen :idea:)
 
Killen jag fikade med i veckan hör glatt av sig varje dag, men vi har inte bokat någon ny dejt än. Tycker det känns skönt utan press, även om man är uppenbart intresserade av varandra. :)

Blivit utbjuden av en annan från hp också, inte alls min typ men tja, varför inte. Fika är ju alltid gott och det är bara några mil mellan oss så det tar inte upp en hel dag. :up:
 
Jag skulle vilja vända på det och påstå att när man hittar nån man verkligen gillar, så spelar det ingen roll om denne nu klär sig i mysbyxor och raggsockar, högklackat och aftonklänning eller valfångarbyxor insmorda i späck.
 
Jag har en som gillar osminkat och myskläder! Inget annat skulle funka eftersom jag alltid kör den stilen hemma. Smink blir mindre och mindre och till vardags är det numera nere på noll.
 
Som jag nämnde igår så skriver jag med två intressanta. Den ena har gått till mycket intressant under dagen. Vi har båda ett STORT hundintresse. Han har tom min favvoras och föder upp, tävlar osv!!
Nu försöker vi få till en dejt. Lite svårpusslat. Jag har sonen några extradagar.
Men det ska nog lösa sig. Det blir promenad med termos i skogen isf.
Tror en sådan kille inte räds långkalsonger :)
 
Nu skriver jag helt plötsligt med två! Den som slutade skriva kom tillbaka och den från augusti har inte slutat skriva :up: De jobbar inom liknande branscher så jag är rädd att jag rent ytligt ska ha svårt att hålla dem isär.. Den ena har tagit upp att ses i helgen...!
 
Nu skriver jag helt plötsligt med två! Den som slutade skriva kom tillbaka och den från augusti har inte slutat skriva :up: De jobbar inom liknande branscher så jag är rädd att jag rent ytligt ska ha svårt att hålla dem isär.. Den ena har tagit upp att ses i helgen...!

Jag behöver ge dom "arbetsnamn" för att lättare hålla isär dom.
 
Jag behöver ge dom "arbetsnamn" för att lättare hålla isär dom.

haha! Ja jag tänkte det - oftast blir det ju det de jobbar med, men det är lite svårt nu märker jag. Så vill jag typ kalla den ena hippie (fast han inte riktigt är det, det skulle bara vara enkelt pga saker han berättat) men då har den andra betydligt längre hår. Jag får fundera lite!
 
Jag och min dejt har nu haft vårat riktigt seriösa samtal, på fb-chatten, men ibland är det lättare att skriva. Besökte min vän idag som har bebis och då kom vi in på barn. Han frågade om jag längtade efter att bli mamma och så var det igång.

Jag gjorde ju som en del av er kanske vet om ni såg min tråd för 1 år sedan en abort, så det där ämnet är ju rätt känsligt för mig och jag vet att jag vill ha barn..kan liksom inte träffa någon som inte vill det.

Tycker att det kändes bra och han berättade även att jag inte får tro att han bara raggar. Att han sen han vart ensam för drygt 5 år sedan endast träffat en tjej i några månader, så han raggar inte när han är ute på dans. Men att jag har något som lyckades fånga hans intresse. tt han gillar mig och vill träffa mig mer.

Så jag fick svar på en massa frågor idag utan att behöva ställa dom, himla smidigt :p
 
Hej dejtingtråden, får jag vara med? :)
Försöker internetdejta jag också, med rätt varierande resultat. Har träffat två snubbar under sommaren, den ena sprang mest runt och letade buskage för en avsugning (sensmoral, det är dumt att dra en vit lögn om att någon kan se istället för att säga tvärnej när man träffar en aspie...) och den andra blev en ny kompis.
Ska träffa en snubbe till imorrn. Världens sämsta timing och jag är inte alls speciellt sugen på att träffa någon nu i helgen egentligen, men han verkar schysst och har inte tröttnat på mig helt efter 3 månaders prat på hp så vad fan, varför inte :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 964
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
932
Senast: pepp
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp