Men exakt. Fanns inga heller när jag kollade som jag tyckte om och inte funnits på länge. Fanns några i Danmark jag kollade på, men ena hade piphas och andra betedde sig väldigt konstigt på videon. Så blev import. Halvsyrran kollade jag på här i Sverige (den va till salu i 2 veckor och till et billigare pris med, så hade sparat pengar om jag hade köpt den, en hel del pengar) men den är yngre, mindre och föll mig inte i smaken alls. Fin häst, men inte hästen för mig. Har nu fått hem mitt sto och är SÅ nöjd än så länge. Så otroligt fin, känslig och samtidigt otroligt snäll. Hon har varit en dröm att hantera, lyssnar så otroligt bra. Logerade henne idag, och fast där finns massor med "läskiga" saker runt ridbanan som presenningar, bygg material, traktor och trafik som låter nära, så gjorde hon det så bra. Sen när hon travade så stod jag där och bara
vilken finis! hon reagerar på saker, men lyssnar direkt. Totala motsatsen till min förre som jag fick jobba med så mycket för marken då hon i början kunna trampa ner folk, allmänt bufflig och "stökig".
Så får se hur det blir på sikt, men väldigt nöjd redan känner jag