Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är en bild ur tråden som visar exakt det jag menar med hur bossorna i bak sticker rätt ned i ryggen:
Jag hittar inte mer än bilder på 2 hästar i tråden i utrustning o där ser den ut att släppa på tok för tidigt i bak på bägge 2. Även om hästen känns bra i början med att den släpper så så kan det aldrig vara bra med så liten yta som ska fördela hela ryttarens vikt. Till slut måste det bli så att hästen får ont i musklerna runt manken.
Men Tekna säljs väl även uppe hos dig? Ta hem o prova så ser du ju själv.
kurvigare
du menar mer svankig antar jag?
har bara sett den på bild men jag skulle säga nej utifrån det jag har sett. den delen som ligger an är nämligen väldigt rak, så en jämnt svängd rygg kommer den nog inte ligga så bra på. möjligtvis skulle den passa överbyggda ryggar bättre.
kurvigare
du menar mer svankig antar jag?
har bara sett den på bild men jag skulle säga nej utifrån det jag har sett. den delen som ligger an är nämligen väldigt rak, så en jämnt svängd rygg kommer den nog inte ligga så bra på. möjligtvis skulle den passa överbyggda ryggar bättre.