Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Jag har en liten Ardenner Amelia Världens mysigaste men tyvärr dummaste hehe Hon är påbörjad inköring och inridning nu går som smort . Jobbade hos Kalle Amour och köpte henne(efter att jag hittade henne nyfödd i stall gången :P). Hon är efter e.Revill u. Goldie och är självklart fux/stickelhårig! Hon är 2år och nästa år ska jag betäcka henne med Alkazar som är efter e. Verong u. Frilla ska bli så spännade väntar just nu på mitt "första" föl med ett russ inte många dagar kvar... // JessDär min fjording står finns det en Ardenner som heter Joanita. Hon blir 5 nu i maj. En bestämd men oftas snäll tjej. Har ridit henne lite också men hon körs mest i skogen.
Där min fjording står finns det en Ardenner som heter Joanita. Hon blir 5 nu i maj. En bestämd men oftas snäll tjej. Har ridit henne lite också men hon körs mest i skogen.
Vilka ska till riksen 9-10 Augusti?
Vi ska dit om allt går vägen med fölningen
Vilka ska till riksen 9-10 Augusti?
Vi ska dit om allt går vägen med fölningen
Hej! Jag har en liten Ardenner Amelia Världens mysigaste men tyvärr dummaste hehe Hon är påbörjad inköring och inridning nu går som smort . Jobbade hos Kalle Amour och köpte henne(efter att jag hittade henne nyfödd i stall gången :P). Hon är efter e.Revill u. Goldie och är självklart fux/stickelhårig! Hon är 2år och nästa år ska jag betäcka henne med Alkazar som är efter e. Verong u. Frilla ska bli så spännade väntar just nu på mitt "första" föl med ett russ inte många dagar kvar... // Jess
Jag ska dit med Fighter. har bara sisodär 80 mil enkel resa men det kan det vara värt.
Jag ska nog dit...