Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dubbelkollade imorse när hon inte var så nyäten. Hon har gått upp drygt 200 gram - så jag gissar 3-4Vägde blivande modern förra veckan och idag - det är mellan vecka 5 och 6 - hon hade gått upp över 250 gram. Tror det är 3-5 kattungar därinne. Nu längtar jag till runt 28/1 då det borde vara dags
Jag fular mig och gör fler inlägg. Det förtjänar dem.Ongarna är fem veckor nu och igår lyckades jag äntligen fota dem vettigt.
Bättre sent än aldrig heter det ju.
Visa bifogad fil 63531
Men varför kan jag inte lägga in flera bilder...
Jag fular mig och gör fler inlägg. Det förtjänar dem.
Sen har vi faktiskt en liten bonusonge. Gissa vems det är?!Och så tjejen i kullen.
Ett Myr-barn kanske?Sen har vi faktiskt en liten bonusonge. Gissa vems det är?!
Sen har vi faktiskt en liten bonusonge. Gissa vems det är?!
Det stämmer!Ett Myr-barn kanske?
Den är farligt gullig den också
Va? Nej det gör vi väl inte? Du föder väl upp Ragdolls och jag Helig Birma.@Corax Ser fina ut
Blir så nyfiken på stammen eftersom vi föder upp samma ras. Skicka gärna stamnamn eller info om du vill delge
Då såg jag fel. Tyckte precis att det såg ut som en vit haka på dina små . Ber om ursäkt!Va? Nej det gör vi väl inte? Du föder väl upp Ragdolls och jag Helig Birma.
Vit haka?! Det hoppas jag verkligen inte! Haha!Då såg jag fel. Tyckte precis att det såg ut som en vit haka på dina små . Ber om ursäkt!
Haha, det är säkert bara utmaskningen som inte hunnit komma dit . Men hakan såg verkligen vit ut på bilden på Follow Me.Vit haka?! Det hoppas jag verkligen inte! Haha!
Inget att be om ursäkt för!
Lilleskrutt var knappt 10 dagar när han kom till @Corax och knappt en vecka äldre än "syskonen". Esther accepterade honom direkt utan problem men han hade problem med att dia och är nappad ända tills han började äta fast föda. Han vände på 55 gr och veterinären var väldigt tveksam till om han skulle klara sig eller om han borde avlivas när vi var dit för ögonundersökning och 3 ml uppvätskning före jul efter han flyttat. Det är först nu sista veckan som jag börjar våga tro att han ska överleva, men jag är lite orolig att han ska få framtida problem efter sin tuffa start. Tyvärr kunde vi inte rädda systern.Haha, det är säkert bara utmaskningen som inte hunnit komma dit . Men hakan såg verkligen vit ut på bilden på Follow Me.
Hur funkar det med extrabebisen? Har mamma tagit sig an honom utan problem? Hur gammal var han när han fick komma till er?
Tycker det är så fint att de tar sig an bebisar utanför sin egen kull.
Så härlig historia. Beklagar systern, men så mycket jobb och kärlek ni behövt ge denne lille för att han ska klara sig . Blir ju struligt när de inte vill/kan dia. Så skönt för honom att få växa upp med sina ulliga syskon . Vet en ragdolluppfödare som fick ta emot en oriental för några år sedan. Han blev präglad av sina raggissyskon och verkade få lite samma temperament .Lilleskrutt var knappt 10 dagar när han kom till @Corax och knappt en vecka äldre än "syskonen". Esther accepterade honom direkt utan problem men han hade problem med att dia och är nappad ända tills han började äta fast föda. Han vände på 55 gr och veterinären var väldigt tveksam till om han skulle klara sig eller om han borde avlivas när vi var dit för ögonundersökning och 3 ml uppvätskning före jul efter han flyttat. Det är först nu sista veckan som jag börjar våga tro att han ska överleva, men jag är lite orolig att han ska få framtida problem efter sin tuffa start. Tyvärr kunde vi inte rädda systern.
Utan @Corax med familj hade han nog dött, men tack vare deras dygnet runtnappning, Esthers moderskärlek och syskonkärleken kommer förhoppningsvis Aslan hem till mamma Myran igen även om jag nog får ordna en pälsjacka år honom nu när han är van att sova med pälsbollarna.
@Corax har fått namnge honom och han kommer reggas som Aslan, men han kommer nog alltid att vara Lilleskrutt för mig.