Beco Gemini. I den kan ni bära inåtvänt, framåtvänt, på höften och så klart på ryggen. Inget extra spädbarnsinlägg behövs. Axelremmarna kan korsas vilket ger ökade inställningsmöjligheter. Hade jag inte kommit över en begagnad Manduca hade jag köpt en sån.Sambon ska ha en sele, han tycker det är töntigt med sjal (hur man nu kan tycka det!!) men han har insett att det är guld värt att bära barnet
Så frågan är, tula baby, manduca, beco eller annat? Tulan ligger bra till eftersom det är så roliga mönster, sambon vill dock han en plain, typ enfärgad.... Men jag kan ju köpa en till mig senare med roligt mönster på Men då blir det nog en mei tai... Har ju bara en, och är sjukt sugen på en från fidella eller lenny lamb. Det finns så mycket roligt!
Bebis är 57 cm lång och väger ca 5 kg, så blir det en tula måste vi ha inlägget. Vad säger ni? Vad ska vi satsa på? Ergo är jag inte sugen på eftersom den är så vanlig, roligare med annat
Manducan är också bra men jag (och dottern) gillade inte det integrerade spädbarnsinlägget och det går inte att bära framåtvänt i den. Vi hade en period kring 4-6 månader då hon inte ville sitta inåtvänt på magen, jag tyckte hon var för liten för att hänga på ryggen (pga svårt att ha uppsikt) och inte tillräckligt stadig för höftläget.