Humming bird Gray vill jag ha mest, de övriga jag gillade var Arrows, Archer, The Star, Willow och Tulasaurus. Men jag kommer vänta tills den första kommer in på lager igen.Vilka är du sugen på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Humming bird Gray vill jag ha mest, de övriga jag gillade var Arrows, Archer, The Star, Willow och Tulasaurus. Men jag kommer vänta tills den första kommer in på lager igen.Vilka är du sugen på?
Hoppar in här med en fundering. Är det lönt att köpa sig en toddlersele? Använder fortfarande selen (en Pognae) en del till vår yngsta på 14 månader, men den börjar känns lite liten. Frågan är hur länge till hon vill bli buren.
Vilka toddlerselar rekommenderar ni?
Jag tycker alltid det är lönt att köpa en toddlersele. Även om den inte används varje dag är det skönt att ha med sig om barnet blir trött i fötterna.
Många i mina kretsar bär ju även 3-4 åringar ibland när man är ute på dagsturer och sånt där barnen behöver vila sig lite.
Jag hade kollat på beco toddler, dels kan man bära på höften men också korsa axelbanden vilket jag gillar!
Hoppar in här med en fundering. Är det lönt att köpa sig en toddlersele? Använder fortfarande selen (en Pognae) en del till vår yngsta på 14 månader, men den börjar känns lite liten. Frågan är hur länge till hon vill bli buren.
Vi har Tula. 2 år 3 mån nu och det är inte ofta vi bär men de gånger det behövs finns Tulan där. Runt 2 årsdagen bar vi MYCKET, då fick jag t.o.m. bära i sjal :-)Hoppar in här med en fundering. Är det lönt att köpa sig en toddlersele? Använder fortfarande selen (en Pognae) en del till vår yngsta på 14 månader, men den börjar känns lite liten. Frågan är hur länge till hon vill bli buren.
Det finns såna som inte finns i lager, importerade osv som ligger högt, "normala" i lager mönster bör inte ligga jättehögt.Okej, jag är inte svårövertalad Ska hålla utkik. Såg några i gruppen på Facebook (kanske finns fler?) men tycker de ligger högt i pris för begagnat. Då kan man lika gärna köpa nytt
Jag tycker ofta just toddlerselarna verkar ha bra andrahandsvärde. Det kan man ju också ha som säljande argument för, blir den inte använd mycket är det bara att sälja och få igen en stor del av pengarnaOkej, jag är inte svårövertalad Ska hålla utkik. Såg några i gruppen på Facebook (kanske finns fler?) men tycker de ligger högt i pris för begagnat. Då kan man lika gärna köpa nytt
Alltså. HUR får man själv,utan hjälp på sig ergobaby 360 selen? Jag är överrörlig men inte tusan får jag knäppt delen på ryggen som håller ihop remmarna när babyn är i selen
Alltså. HUR får man själv,utan hjälp på sig ergobaby 360 selen? Jag är överrörlig men inte tusan får jag knäppt delen på ryggen som håller ihop remmarna när babyn är i selen
Om du spänner ut axelbanden så ska det gå att typ trä selen över huvudet med det spännet knäpptAlltså. HUR får man själv,utan hjälp på sig ergobaby 360 selen? Jag är överrörlig men inte tusan får jag knäppt delen på ryggen som håller ihop remmarna när babyn är i selen
Jag har använt en manduca till min dotter och kan verkligen rekommendera den. Lätt att ställa in och bekväm att bära. Går ha både fram, bak och på höften. Fördel att det finns inbyggt spädbarnsinlägg.Jag ber så hemskt mkt om ursäkt, har inte läst hela tråden men funderar på sele då vi behöver köpa en. Vill kunna ha den både fram och bak, ute i skogen och helst upp till 20 kg. Kan ni tipsa om någon? Har läst att manduca (heter dom så?) ska vara bra, men annars så har vi ingen koll. Har åkt för att testa sele men bara funnits babybjörn på plats, dom har suttit bra men går bara till 15 kg.
Jag ber så hemskt mkt om ursäkt, har inte läst hela tråden men funderar på sele då vi behöver köpa en. Vill kunna ha den både fram och bak, ute i skogen och helst upp till 20 kg. Kan ni tipsa om någon? Har läst att manduca (heter dom så?) ska vara bra, men annars så har vi ingen koll. Har åkt för att testa sele men bara funnits babybjörn på plats, dom har suttit bra men går bara till 15 kg.
Jag ber så hemskt mkt om ursäkt, har inte läst hela tråden men funderar på sele då vi behöver köpa en. Vill kunna ha den både fram och bak, ute i skogen och helst upp till 20 kg. Kan ni tipsa om någon? Har läst att manduca (heter dom så?) ska vara bra, men annars så har vi ingen koll. Har åkt för att testa sele men bara funnits babybjörn på plats, dom har suttit bra men går bara till 15 kg.
Hur gammalt är ditt barn?
Jag har en manduca jag är väldigt nöjd med. Har inbyggt spädbarnsinlägg man bara knäpper fast. Ergobabyn adapt behöver du inget inlägg till.
Är barnet äldre än typ 6 mån (så att inlägg inte behövs) hade jag varit sugen på Tula dels pga utseende och dels för att jag hört gott om dem.
Dom vanligaste är nog ergobaby och manduca. Tyvärr är det väldigt olika vilken Sele som passar beroende på kroppsbyggnad.Jag ber så hemskt mkt om ursäkt, har inte läst hela tråden men funderar på sele då vi behöver köpa en. Vill kunna ha den både fram och bak, ute i skogen och helst upp till 20 kg. Kan ni tipsa om någon? Har läst att manduca (heter dom så?) ska vara bra, men annars så har vi ingen koll. Har åkt för att testa sele men bara funnits babybjörn på plats, dom har suttit bra men går bara till 15 kg.