Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har vi bestämt datum? Om det blir den 29: onde (om det var på tapeten, eller så är jag förvirrad som vanligt) så har jag bvc-tid kl 15, men vi har väl träffen ett gäng timmar innan dess?
Ni som kommer på bärträff, vill ni va snälla och PMa mig så jag ser hur många som kommer?
Alt så kan ni adda mig på Facebook där jag är lite mer aktiv!
Isf sök på Tove Maria jag har en liten unge med stora solglasögon på min profilbild.
Åh jag kommer inte kunna på måndag
Vi har sjukstuga här, så jag får hoppa trots generöst erbjudande om barnhjälp! Kan hända att jag dyker in en annan dag för att titta på en Twingo dock, för visst säljs den i affären?
Kommer nog loss.ändå
Jag måste ställa in! Min dotter vaknade dunderförkyld imorse och jag kan inte lämna in henne på förskolan.. Såklart..
Jag funderade igårkväll på att ställa in pga att vi blev så få så jag tänkte att vi kanske kan bestämma ett datum lite längre fram så det blir bättre framförhållning så fler kan komma?
Är det måndagar som gäller? Isf (om det är ok att lämna önskemål ) så är jag intresserad om det blir på förmiddagen. Behöver vara tillbaka i Uppsala till 15 pga babysim... De tre sista måndagarna i september fungerar för mig mig, sen börjar jag jobba och får skicka sambon iställetJag måste ställa in! Min dotter vaknade dunderförkyld imorse och jag kan inte lämna in henne på förskolan.. Såklart..
Jag funderade igårkväll på att ställa in pga att vi blev så få så jag tänkte att vi kanske kan bestämma ett datum lite längre fram så det blir bättre framförhållning så fler kan komma?
Hej alla som bär! Jag tänkte höra om någon har lite tips till mig.
Söker en bärsjal som är sval, hyfsat enkel att få till då man är ovan och som passar en liten en på 8 veckor nu.
Har en ergobaby original bärsele nu och hon älskar den, vill gärna åka runt i den på dagarna medan jag fixar med annat (hon sitter alltså gärna i den någon/några timmar. Söver henne ibland i den på kvällen också. Men det blir ju så varmt!
Har funderat på en mei tai (som verkar vara nåt slags mellanting mellan sele och sjal?)
Någon som har något tips?
Har du bild hur hon sitter?
Huvet fritt har mina alltid velat ha, envisa ungar :-) möjligtvis aningens djupare säte, nu börjar hon bli större iofs men kanske så knäna inte är så brett isär? En del känner sig instängda i sjalen och det är friare i sele, sen när de kan ha armarna utanför funkar sjalen bättre.Förlåt att jag är seg på att svara, men har tagit bilder nu!
Borde jag försöka få till ett djupare säte? Hon är 7 veckor och 5 kilo.
Hon är nöjdare nu när jag upptäckt att hon vill ha huvudet "fritt" och inte sitta fast under ena sidan liksom, men hon är inte superstadig i nacken än så då får jag ju stötta med en hand hela tiden. Men hon blir fortfarande arg/ledsen efter kanske 30 min i sjalen. I pognaen kan hon sova i flera timmar.