Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knäpp midjebältet runt din midja, lyft upp bebis i famnen, håll bebis med ena armen och lyft upp panelen med den andra, axelbanden över en axel i taget, andra handen håller bebis, fixa så bebis sitter bra, knäpp spännet i nackenNu ska jag ställa en jättedum fråga Hur stoppar ni in era bebisar i selen?
Sambon åkte och lånade en Ergobaby adapt på Babyproffsen och beskrivningen som han säger att han fick av kassörskan låter lite.. fel.
Samma som @Jordgubblime .Nu ska jag ställa en jättedum fråga Hur stoppar ni in era bebisar i selen?
Sambon åkte och lånade en Ergobaby adapt på Babyproffsen och beskrivningen som han säger att han fick av kassörskan låter lite.. fel.
Samma som @Jordgubblime .
Spänner midjebältet. Tar bebis och håller mage mot mage. Trär in min ena arm i axelbandet, sen andra armen. Gungar ner bebis och ser till att vinkla bäckenet på liten så han sitter ergonomiskt. Har nackspännet löst så jag kommer åt att spänna det, drar åt. Rättar till bebis. Klart.
Ingen fråga är dum om man inte vetTack för era svar på min dumma fråga!
Nu ska jag ställa en jättedum fråga Hur stoppar ni in era bebisar i selen?
I början bar jag med korsade remmar och då spände jag i midjan och lyfte sen upp bebis, upp med panelen och trädde runt en ren i taget. Avslutade med att rätta till bebis bäcken och spänna.Nu ska jag ställa en jättedum fråga Hur stoppar ni in era bebisar i selen?
Jag har bärjacka.Jag velar mellan att köpa ett bärskydd eller bärjacka. Det hade ju varit mysigt att dela jacka. Problemet med bärjackorna är bara att jag vill kunna bära på ryggen också, och då är de flesta (som visserligen säkert är jättebra) så himla dyra. Ska jag köpa en jacka för över 1000 kr så får den vara så pass snygg att jag vill ha den som min vanliga jacka.
Vad föredrar ni? Är bärskydd ett bra alternativ?
Väldigt fin var bara förnamnet. Synd att jag och bebis inte blivit så duktiga på att sjala än, annars skulle vi utan tvekan slå till på en vi med .Slog till på en vävd sjal idag, utan att veta någonting om den, men den är väldigt fin Sensimo Baby Horses, strl 4. Ull och bomull. Passar den inte bebis så får jag väl bära Toddler i den. Eller sy en kudde av den Visa bifogad fil 20631
Det är bara att träna Jag har inte burit i vävd sjal på ett och ett halvt år, får se hur det går Men har trikå och ringsjal också när bebis kommer så kul att ha lite att välja på. Bara en sele kvar! Och kanske någon halfbuckle...Väldigt fin var bara förnamnet. Synd att jag och bebis inte blivit så duktiga på att sjala än, annars skulle vi utan tvekan slå till på en vi med .
Lite sent svar kanske men vi har både en babybjörn (äldre modell, vet inte vad den heter) och en ergobaby 360. BB får jag ont i ryggen av nästan direkt, ergobaby kan jag bära i timmar utan att känna av ryggen, så länge jag håller mig upprätt.Jag funderar på en ergobaby.. Vi bär inte lillan så himla mycket och hon är än så länge nöjd i vagnen men det känns som att en sele kan aldrig vara fel
Vi har iofs en babybjörn original som vi fått i present men jag upplever att hon "säckar ihop" i den efter en liten stund. Känns inte heller så skön att sitta i.
Någon som provat både babybjörn och ergobabys selar och har någon synpunkt?
Är det någon som har köpt bärjacka från bonprix? Är de ok i kvalité?
Jag har spanat in den här modellen, det verkar smart med knäppning ovanför barnet, då det blåser jämt här. Någon som har något liknande och är nöjd/missnöjd?
Visa bifogad fil 19355
Jag har en liknande den på bilden och hplet är lite lågt, men knäpper inte heller nedersta knappen så funkar det bra. Vattenavstötande och hittills har den klarat av alla regn (ej testat ösregn). Har också en tjockare typ munkjacka som inte har knäppning ovanför bebis. Tänkte använda båda när det är kallt. Båda från bonprix. Jag är nöjd, tycker det är bra kvalitet för det priset.Jag har två olika varav en med knäppning ovanför. Knäpper inte den nedersta knappen och då tycker jag det fungerar bra
Jag velar mellan att köpa ett bärskydd eller bärjacka. Det hade ju varit mysigt att dela jacka. Problemet med bärjackorna är bara att jag vill kunna bära på ryggen också, och då är de flesta (som visserligen säkert är jättebra) så himla dyra. Ska jag köpa en jacka för över 1000 kr så får den vara så pass snygg att jag vill ha den som min vanliga jacka.
Vad föredrar ni? Är bärskydd ett bra alternativ?
Det blev till slut bärskydd, men har inte släppt tanken helt på bärjacka. Men är nöjd med bärskyddet hittillsHar du hittat något och isåfall vad blev det? Även jag inser det är dags att införskaffa något. Men de jackor jag hittills hittat (och som du är inne på går att bära både fram och bak) är antingen väldigt dyra eller långt ifrån snygga...