På väg hem, med ett tåg som inte strular än så länge...
Jinxa inte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På väg hem, med ett tåg som inte strular än så länge...
som sagt taco färs kan vara gjort av nötkött och med tacokryddor. Men det kan även vara så att man valt lite andra ingredienser
Visa bifogad fil 14473
Jag använder smakerna inom texmex fast tar bort paprikan (snälla, ha inte ihjäl mig nu @hastflicka, tänk på att vi prata om swacos! ): Oregano, malt korianderfrö, spiskummin och chili. Utöver dem kryddar jag färsen med svartpeppar, salt, vitlök och lite kycklingfond. Inga mått, jag smakar av tills det blir bra. Vi kör ju med ganska rejäl chilihetta (har jag färsk chili har jag i den).
Sa ar det har ... och aldeles sarskilt i Mexico (I Florida finns en liten undanskymd Mexicansk restaurant som egentligen bara lokalbefolkningen kanner till. De har de absolut basta Aligator burritos och tacos ...
I Arizona ater jag med stor forkarlek allt med Nopales, vilket ar "prickly pear" kaktus. )
Har ar det inte alls sa bestamt vad som ingar i "Mexicansk mat". De kryddor som nastan alltid aterkommer ar spiskummin och chili ... koriander ar inte vanligt i fro, utan nastan alltid farskt (visst ar koriander cilantro?) som hackas ned. Oregano anvands val mer runt Medelhavet och i SydAmerika?
Nej attans heller, jag är rädd om övriga i trafiken så jag ska inte köra för jag har inget körkort Näst bästa alternativ vill jag gärna veta tack.
Hmm.. Testade den där vägen genom sommarhagen. Den gick ingenstans var sjutton tar joggarna vägen?
Joggarnas version av Narnia?
Jag lyckas alltid tappa bort mig själv när jag går längs skogs- och elljusspår på egen hand, även om jag har gått samma spår sen jag var 4 år typHmm.. Testade den där vägen genom sommarhagen. Den gick ingenstans var sjutton tar joggarna vägen?