Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ryckte ju sönder muskler i bröstet i förra veckan. Har andats korta och små andetag under hela påsken.

Var iväg och simmade idag. Det gick bra. Men nu några timmar senare har jag tväront igen. Va faan :banghead:
Jag vill ha tillbaka min tidigare så robusta kropp.

Så har man gjort morgondagens jobb! Älskar när man kan se mönster i saker och ting!
6000 poster i exell fixade. Om jag kan lösa det med en formel och importera data så gör jag det.
första posten 2 timmar, poster 2 till 6000, lösta på sekunden!
Så nu har jag döpt alla "saker" i ett utrymme som öppnar för allmänheten 2025!
I morgon dubelkollar jag allt.
Sorry kan inte berätta mer än så!

Packat upp alla paket, blev 9 st idag...:meh: 3 stora ifrån Matsmart bla. Och CR-räkor :love:
Packat klart för resan i morgon. Packat fiskmat och intruerat morsan hur man gör med alla kar. Koppat in räkorna. :heartSurfat. Kvällsfikat. Ska hoppa in i duschen snart. Och ställa klockan på 6.30:yuck:
Allt snurrar i skallen nu. Så hoppas på att jag får sova i natt...O_o

Så har man gjort morgondagens jobb! Älskar när man kan se mönster i saker och ting!
6000 poster i exell fixade. Om jag kan lösa det med en formel och importera data så gör jag det.
Jag får inte heller berätta så mkt om mitt jobb, inte mer än att jag är lokalvårdare på Garnisonen:angel:

Trött och sur på mig själv att jag har skjutit upp det här skrivandet... :arghh: Lär väl sitta uppe ett tag till, seminarie imorgon kl 9... :cautious:

Sånt är såååå tillfredställande :)
Excel :love::love:

Blev inspirerad av hårdiskussionen i bildtråden och gick och toppade håret ca tre centimeter. Jag brukar göra det själv numera, och oftast blir det förvånansvärt bra... :)

/bettysmatte, som är alldeles för snål för att gå till frissan bara för att klippa av några slitna toppar... :p
Jag är snålare än dig :o Jag klipper lätt 20 cm hemma, själv, med en kökssax från IKEA :laugh:

I know the feeling... men i mitt fall är det ju självförvållat (anorexi). Jag kan fortfarande bli triggad av det där lätta illamåendet, det är lätt att köra på utan att äta då. Hungrig är jag sällan, jag blir lätt yr och sedan som sagt illamående.

Hmm, intressant. Jag kan ju också glömma att äta i 12-24 timmar. Mår också illa men det blir mer konstant tills det sista jag vill ha är mat och ja aldrig hungrig. :meh: Sedan om jag ligger normalt så blir det darrningar och yrsel så då är det definitivt dags att få i sig något. Men det är lite konstigt att ju mer man äter desto hungrigare blir man. :idea:

Om jag förstår vad jag håller på med har jag inga problem med att fylla ut med ord, men när jag inte ens förstår så är det svårt att fylla ut. ;) Risken är överhängande att jag säger emot mig själv, å andra sidan tycker jag hela kursboken säger emot sig själv så det kanske är ett lämpligt sätt att hantera frågan. ;)

Förhoppningsvis vet inte läraren heller vad det handlar om :angel:

Inte för att jag förstår vad du pratar om nu :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 717
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar