Det skall tydligen vara oskönt att stoppa in en tampong efter att man hackat chili, har jag läst.Har testat det.Det är inte skönt kan jag säga .Hädanefter har jag alltid handskar då jag smörjer in mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skall tydligen vara oskönt att stoppa in en tampong efter att man hackat chili, har jag läst.Har testat det.Det är inte skönt kan jag säga .Hädanefter har jag alltid handskar då jag smörjer in mig
OMGDet skall tydligen vara oskönt att stoppa in en tampong efter att man hackat chili, har jag läst.
Och även rätta till paketet .Det trista är om maten är rejält kryddad med chili så svider det lika när man äter det som när man skiter ut det igenDet skall tydligen vara oskönt att stoppa in en tampong efter att man hackat chili, har jag läst.
Jag får inte heller berätta så mkt om mitt jobb, inte mer än att jag är lokalvårdare på GarnisonenSå har man gjort morgondagens jobb! Älskar när man kan se mönster i saker och ting!
6000 poster i exell fixade. Om jag kan lösa det med en formel och importera data så gör jag det.
första posten 2 timmar, poster 2 till 6000, lösta på sekunden!
Så nu har jag döpt alla "saker" i ett utrymme som öppnar för allmänheten 2025!
I morgon dubelkollar jag allt.
Sorry kan inte berätta mer än så!
Sånt är såååå tillfredställandeSå har man gjort morgondagens jobb! Älskar när man kan se mönster i saker och ting!
6000 poster i exell fixade. Om jag kan lösa det med en formel och importera data så gör jag det.
Jag är snålare än dig Jag klipper lätt 20 cm hemma, själv, med en kökssax från IKEABlev inspirerad av hårdiskussionen i bildtråden och gick och toppade håret ca tre centimeter. Jag brukar göra det själv numera, och oftast blir det förvånansvärt bra...
/bettysmatte, som är alldeles för snål för att gå till frissan bara för att klippa av några slitna toppar...
Jupp! man bara smälter av glädje!Sånt är såååå tillfredställande
Excel
Excel är verkligen mitt hatobjekt, jag försöker alla andra alternativ innan jag blir tvungen att använda det.Sånt är såååå tillfredställande
Excel
I know the feeling... men i mitt fall är det ju självförvållat (anorexi). Jag kan fortfarande bli triggad av det där lätta illamåendet, det är lätt att köra på utan att äta då. Hungrig är jag sällan, jag blir lätt yr och sedan som sagt illamående.
Om jag förstår vad jag håller på med har jag inga problem med att fylla ut med ord, men när jag inte ens förstår så är det svårt att fylla ut. Risken är överhängande att jag säger emot mig själv, å andra sidan tycker jag hela kursboken säger emot sig själv så det kanske är ett lämpligt sätt att hantera frågan.
Så har man gjort morgondagens jobb! Älskar när man kan se mönster i saker och ting!
Bra!Inte för att jag förstår vad du pratar om nu