Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhhhhhhhhhhh Inte alls grön av avund.Sommade ovaggad igår 20.30... vaknade när klockan ringde 06.30....
Man är ju inte sitt "gamla jag" i kroppen längre efter 2 dagars ranchjobb, men stundtals har det ju sina fördelar
Visa bifogad fil 13105
Åhhhhhhhhhhh Inte alls grön av avund.
Vi är helt överens @dobbis usch nej, jag trivs så bra här i kylan och väntan på mera regn. Samtidigt ger du något slags konstigt hopp för mig igen @SeabazSommade ovaggad igår 20.30... vaknade när klockan ringde 06.30....
Man är ju inte sitt "gamla jag" i kroppen längre efter 2 dagars ranchjobb, men stundtals har det ju sina fördelar
Visa bifogad fil 13105
Regnar här med fan så mycket bättre än snö men katten envisas med att gå in och ut genom kattluckan och går fram till katthandduken för att bli avtorkad efter varje tur .Nu slår regnet mot fönstren på 2 sidor
Du skojjar bara nu , vi har det ju så mysigt här hemma i nordenDet var helheten,häst,blått vatten (att rida i) sandstrand och värme,jag hade kunnat döda för den kombon.
Hoppas du kan sova efter den här tuffa dagen men skönt att du ridit och att räkningarna är fixade (jag är ju såå seg och klagar varenda gång hur trist jag tycker det är).Red en sväng på fina hästen med lilla pälsbollen som sällskap.
Betalat räkningar och helt slut som artist! Nu väntar sängen och JB.
Det var helheten,häst,blått vatten (att rida i) sandstrand och värme,jag hade kunnat döda för den kombon.
Tänk vad jag är duktig som inte skriver ut en lång ful rad med dumma ord nuTänk vad jag saknar "årstider". Inte bara 4 nyanser av sommar or not
Duggar knappt här.Nu slår regnet mot fönstren på 2 sidor
Här har det ökat på med blåst oxå Känner hur mina +13 grader o sol som utlovats i morgon försvinner.Regnar här med fan så mycket bättre än snö men katten envisas med att gå in och ut genom kattluckan och går fram till katthandduken för att bli avtorkad efter varje tur .
Duggar knappt här.
Åh du har stått och slitit i köket, kyckling är ganska skoj att göra. (om man jämför med mycket annat elände). Härlig kväll ni verkar ha/haftÄr på landet. Har bjudit grannarna på mat och vin. Tillverkade kyckling och en matig sallad och gino till efterrätt. Köpte det bästa rödvinet som fanns att uppbringa på lokala Systembolaget. Det blev en bra kväll!
Om du gillar "upplyftande" historier så har du den här fina farbrorn att läsa om! Carl Tanzler.Tänkte försöka komma i säng i någorlunda rimlig tid. Mycket att göra imorgon och ingen energi att göra det. Kollar på en dokumentär om Batavias Bones för att tagga ner. Mycket upplyftande. https://en.wikipedia.org/wiki/Batavia_(ship) alltid roligt att kolla på kannibalism, mord och våldtäkt...