Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om du gillar "upplyftande" historier så har du den här fina farbrorn att läsa om! Carl Tanzler. :wtf:
Stark äkel warning!
https://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Tanzler

Jo tack, jag som *host* många andra? Hade en period när jag var fascinerad av seriemördare :o läste en hel del då. Fascinerande på ett makabert och groteskt sätt. De flesta skulle väl, i alla fall idag, anses vara så psykiskt sjuka att de inte kunde dömas.

Jo tack, jag som *host* många andra? Hade en period när jag var fascinerad av seriemördare :o läste en hel del då. Fascinerande på ett makabert och groteskt sätt. De flesta skulle väl, i alla fall idag, anses vara så psykiskt sjuka att de inte kunde dömas.
Så du viste vem han var?

Teknik, dator, telefon. Vädrets fel bestämmer jag.
Nu har jag dock lite bättre koll men hade varit trevligt om jag fick bestämma :banghead::confused:

Rena snurren vet jag. :rofl:

He' snög igen :meh:

Men nej, jag byter inte Norrland med snö, blåst och kassa vägar för något. Jag bara älskar att vara här på vintern. Plus att jag har ju mina älskade norrlänningar :love:

Tyvärr kommer jag aldrig att flytta hit permanent, jag älskar mitt hus och min trädgård för mycket men det är ibland faktiskt rätt jobbigt att vara så kluven. Men jag får väl fortsätta flacka runt :p

Mitt första myndiga pass ser jag ut som en arg, militant, ung man på. Läckurt!
Nästa som om jag går på heroin/ heter GW och inte riktigt förmår öppna ögonen normalt. Läckurt igen!
Senaste kom jag in från blåst och blötsnö och kallades direkt fram för att fotas. Håret som var i en knut har babyfjun som står rätt ut och gör att jag liknar en struds som planerar massmord. Himla flott det med!

Jag svarar "Ja, det blir bra!" När de frågar om man är nöjd med bilden. Det lär liksom inte bli bättre..

exact sa! :p

Förstår humoristiska tanken men ändå:
har sånna personer ett specifikt utseende så vill jag veta det NU :nailbiting:

Ehr ... Uhm ... Alltsa ... :o Kanske jag vet. Kanske vet jag inte.:p

Jag har sett många mug shots på både mördare och annat folk. Om du lägger upp bilden här kan jag avgöra :p

Nehej du, sa ska vi inte gora ... Nar passkontroll folk fnittrar nar de ser det ar det kanske inte den bild man helst vill att folk ska ha av en.:cautious: :crazy: :p

Oj, vad det har BLÅST här i natt (och gör fortfarande) :eek: ! SMHI-appen säger att byvinden är 15 m/s, men det känns inte riktigt rätt. Då brukar det inte låta så mycket i huset.
Men detta väder hör väl våren till det också :) ....

Vaken och inte jättepigg... ska klä på mig och åka via bågot frukostställe och ta med frukost till jobbet idag. Enda fördelen med tidigt jobb är att jag kommer vara ensam = kan sitta i mjukisbyxor :D och kolla på Netflix om det är lugnt! :angel:

Oh shit pommes frites, va de blåser ute. Blåser ju nästan bort. :o
Dock ett bra tecken, det betyder att värmen är på ingång, då de kalla och varma vindarna möts. :D

Jaha då var det vinter igen då, jag hann sitta ute en gång i år åtminstone. :meh: Det är vitt ute igen :arghh: Jag har klivit upp för att äta frukost och titta lite till i omöjliga boken för att se om jag har några klarare tankar på morgonen. :angel:

CF6E29A9-AFDA-4103-B2ED-B0730D1B5C01.webp

Plusgrader och strålande solsken var det ja.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 710
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30