LadyCovergirl
Trådstartare
Du har ju kontakter din rackare
Förvisso sant men jag har faktiskt inte fuskat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har ju kontakter din rackare
Fy vad segt sånt. När jag pluggade hade jag en tjej som var fantastisk på att fylla ord men utan att det direkt märktes att det var ganska mycket onödigt, dock vägrade hon skriva på dator så vi hade gärna pararbeten ihop.jag avskyr filosofie och invecklade moraliska teorier, jag fattar inte ett skit av vad jag håller på att skriva men måste få ihop 4000 tecken, där jag ska välja en teori som jag står för och argumentera för den.
Skulle inte tro det heller knappast värt att skita ner dig för det.Förvisso sant men jag har faktiskt inte fuskat
Här har det snöat och nu spöregnar detUndra vart mitt vårväder tog vägen både tv o klart.se lovade sol o värme,här är inget av det.
Något besök hos tandläkaren o tandteknikern blir det inte heller då den beställda nyckeln till dragkroken ännu inte kommit. Suck!!
Aldrig hört. Trattbröst har jag däremot hört talas om men det har jag inte.Skomakarbröst?
Jag forstar inte Finns det nagon som nagonsin fatt en hyffsad bild pa korkort, pass, eller liknande?
Sjalv ser jag alltid ut som om det ar ett "mug shot" fran polisen ... eller sa ser jag ut som om jag ar en yxmordare eller liknande, redo att ta livet av nasta person jag tittar pa.
Jag forstar inte Finns det nagon som nagonsin fatt en hyffsad bild pa korkort, pass, eller liknande?
Sjalv ser jag alltid ut som om det ar ett "mug shot" fran polisen ... eller sa ser jag ut som om jag ar en yxmordare eller liknande, redo att ta livet av nasta person jag tittar pa.
Jag har Både tjänste-leg, pass och körkort är helt okej
Jag enda fotona som jag ser bra ut på. Brukar få komplimangerJag forstar inte Finns det nagon som nagonsin fatt en hyffsad bild pa korkort, pass, eller liknande?
Om jag förstår vad jag håller på med har jag inga problem med att fylla ut med ord, men när jag inte ens förstår så är det svårt att fylla ut. Risken är överhängande att jag säger emot mig själv, å andra sidan tycker jag hela kursboken säger emot sig själv så det kanske är ett lämpligt sätt att hantera frågan.Fy vad segt sånt. När jag pluggade hade jag en tjej som var fantastisk på att fylla ord men utan att det direkt märktes att det var ganska mycket onödigt, dock vägrade hon skriva på dator så vi hade gärna pararbeten ihop.
Dreamteam
Om jag förstår vad jag håller på med har jag inga problem med att fylla ut med ord, men när jag inte ens förstår så är det svårt att fylla ut. Risken är överhängande att jag säger emot mig själv, å andra sidan tycker jag hela kursboken säger emot sig själv så det kanske är ett lämpligt sätt att hantera frågan.
Det KAN ju ocksa vara sa att jag verkligen ser ut som en vansinnig yxmordare
Perfekt förklaring för att krascha i soffan när du kommit hem en liten stund ju. Återhämtning är viktigt och det går säkert att lägga upp spirorna på något snyggt sätt och kalla det för stretchning med om det skulle vara någon som är envis och säger för mycket.Varför köpte vi en lägenhet på en ås?!?!?! Det är så drygt att cykla hem från jobbet!
Äh promenera, är det allt för långt bör ingen ens undra varför du ligger på soffan sen och du behöver inte ens bo på en åsFunderar på att knö in barnet i bilen och köra till affären. Om en stund kanske.