Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
:arghh: jag avskyr filosofie och invecklade moraliska teorier, jag fattar inte ett skit av vad jag håller på att skriva men måste få ihop 4000 tecken, där jag ska välja en teori som jag står för och argumentera för den. :banghead:
Fy vad segt sånt. När jag pluggade hade jag en tjej som var fantastisk på att fylla ord men utan att det direkt märktes att det var ganska mycket onödigt, dock vägrade hon skriva på dator så vi hade gärna pararbeten ihop.
Dreamteam :love:

Vurpan igår tog nog skapligt då jag tappade högerarmen idag . Den var borta i flera minuter innan jag kunde använda den igen . Känns kusligt då man är helt lam men det var så mycket före operationen och det är första gången sedan 2015 1105 som det hänt. Hoppas det är en engångsföreteelse

Jag forstar inte :confused: Finns det nagon som nagonsin fatt en hyffsad bild pa korkort, pass, eller liknande?
Sjalv ser jag alltid ut som om det ar ett "mug shot" fran polisen :cautious: ... eller sa ser jag ut som om jag ar en yxmordare eller liknande, redo att ta livet av nasta person jag tittar pa.

Mitt nuvarande är rätt fint faktiskt, brukar få (poitiva) kommentarer :D

Jag forstar inte :confused: Finns det nagon som nagonsin fatt en hyffsad bild pa korkort, pass, eller liknande?
Sjalv ser jag alltid ut som om det ar ett "mug shot" fran polisen :cautious: ... eller sa ser jag ut som om jag ar en yxmordare eller liknande, redo att ta livet av nasta person jag tittar pa.

Mitt första myndiga pass ser jag ut som en arg, militant, ung man på. Läckurt!
Nästa som om jag går på heroin/ heter GW och inte riktigt förmår öppna ögonen normalt. Läckurt igen!
Senaste kom jag in från blåst och blötsnö och kallades direkt fram för att fotas. Håret som var i en knut har babyfjun som står rätt ut och gör att jag liknar en struds som planerar massmord. Himla flott det med!

Jag svarar "Ja, det blir bra!" När de frågar om man är nöjd med bilden. Det lär liksom inte bli bättre..

Jag :o enda fotona som jag ser bra ut på. Brukar få komplimanger:p
Däremot ser jag ut som nåt katten släpat in på typ alla andra foton jag haft oturen att hamna på :cautious:

Fy vad segt sånt. När jag pluggade hade jag en tjej som var fantastisk på att fylla ord men utan att det direkt märktes att det var ganska mycket onödigt, dock vägrade hon skriva på dator så vi hade gärna pararbeten ihop.
Dreamteam :love:
Om jag förstår vad jag håller på med har jag inga problem med att fylla ut med ord, men när jag inte ens förstår så är det svårt att fylla ut. ;) Risken är överhängande att jag säger emot mig själv, å andra sidan tycker jag hela kursboken säger emot sig själv så det kanske är ett lämpligt sätt att hantera frågan. ;)

Jag har tva giltiga pass. Pa det ena ser jag ut som en gammal sur yxmordare ... pa det andra ser jag ut som en ren idiot med en "unfortunate" frisyr.
Jag har ocksa tva giltiga korkort ... det ar samma visa dar ... och pa varje oficiell bild jag nagonsin hamnat pa ... eller kanske jag helt enkelt ser ut sa? :cautious:
Nar jag tanker pa saken kan det ha att gora med att jag alltid ar den som fotograferar och aldrig hamnar pa bild.:laugh:

Om jag förstår vad jag håller på med har jag inga problem med att fylla ut med ord, men när jag inte ens förstår så är det svårt att fylla ut. ;) Risken är överhängande att jag säger emot mig själv, å andra sidan tycker jag hela kursboken säger emot sig själv så det kanske är ett lämpligt sätt att hantera frågan. ;)

Nej nej lugn och fin, du har stenkoll det blir säkert jättebraaaa. :p

Kom precis på att jag glömt äta lunch. Tog en promenad på lunchrasten och började bara jobba igen när jag kom tillbaka till kontoret.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 717
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar