Lunchen står på spisen. Funderar på att ta en tupplur efter jag ätit och sedan fortsätta med skolarbetet. Har kommit en bra bit på vägen, men tänkte att om jag kommer halvvägs idag så vore det toppen, även om uppgiften inte ska in förrän 11:e.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ring! Många av oss som har rödhåriga hästar blir själva gråhåriga och är beredda att sälja/skänka bort de flesta dagarna.Jag gillar rödhåriga tanter
Hade tänkt ringa på åtminstone en av dem, men har drabbats av akut dåligt självförtroende. Varför skulle någon vilja sälja en fin häst till medelmåttiga mig
Ring! Många av oss som har rödhåriga hästar blir själva gråhåriga och är beredda att sälja/skänka bort de flesta dagarna.
Och jag går emot och säger att jag haft 3 i mitt liv varav en är min nuvarande lilla shettis och snällare och enklare hästar får man leta efter riktiga arbetmyror har dom dessutom varit som ger allt och lite till varenda gång utan att ifrågasätta. Fantastiska är dom rödaRing! Många av oss som har rödhåriga hästar blir själva gråhåriga och är beredda att sälja/skänka bort de flesta dagarna.
Typiskt. När man redan har problem liksomTack
Jag med... köldeksemen är lindriga jämfört med de andra. Jag har haft rätt svåra atopiska eksem och fick sedan perioral dermatit. Det är väldigt ovanligt att man får perioral dermatit om man har atopiska eksem... men jag lyckades
Hade en rödtott. Min gammeltant som var engelskt fullblod.Och jag håller med @EmmaW rödtottar ska det vara. Och sen är jag rädd för att bli arbetslös så +ar på med några gula o skimmlar med.
Rätt!!Arbetsintervju bokad på min ena praktikplats
Ska dock ringa till chefen för tjänsten jag verkligen vill ha (den som helt plötsligt blev ledig trots allt), och säga som det är: nu får du anställa mig innan någon annan gör det. Annars får det vara.
Typiskt. När man redan har problem liksom
Orsakade en (tack och lov väldigt liten) bilolycka häromdagen. Första bilolyckan jag varit i så chocken var bedrövlig, otroligt glad att jag inte var ensam i bilen så min pojkvän kunde ta bilder och kontaktuppgifter Och att vovven inte var med trots att vi blev påkörda framifrån.
Nu ska bara olyckan anmälas till mitt försäkringsbolag när jag är tillbaka i Sverige (känner mig inte jättepepp på att sätta mig i bilen och köra 35 mil efter detta ).
VårPaketet hämtat och jag fryser skulle nog slängt på mig långkallingar men det ska ju vara våååår
Vår
Tror du på Tomten också
Jag dras med eksem, hyperkänslig hud och fick nyligen veta att jag har insjunken bröstkorg vilket kan ge hjärtproblem och är dessutom född på en måndag så jag är väl verkligen ett måndagsex dåJa, alltså... mina gener är inga höjdare Jag brukar säga att jag är smart och har vackert hår men i övrigt är jag ett måndagsexemplar Eksem, allergi och Crohns är alla autoimmuna sjukdomar plus att jag misstänker ju att reumatismen börjat komma också...