Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ring! Många av oss som har rödhåriga hästar blir själva gråhåriga och är beredda att sälja/skänka bort de flesta dagarna.
Och jag går emot och säger att jag haft 3 i mitt liv varav en är min nuvarande lilla shettis och snällare och enklare hästar får man leta efter :love: riktiga arbetmyror har dom dessutom varit som ger allt och lite till varenda gång utan att ifrågasätta. Fantastiska är dom röda :heart :love:

Undra vart mitt vårväder tog vägen :mad: både tv o klart.se lovade sol o värme,här är inget av det.:devil:
Något besök hos tandläkaren o tandteknikern blir det inte heller då den beställda nyckeln till dragkroken ännu inte kommit. Suck!!

Här ösregnar det idag, vilket passar mitt humör väldigt bra. Efter de två sämsta dagarna ever på jobbet så känns det skönt att bara få grotta ner sig i fåtöljen med vovve och kaffekopp.
Tänk vad en liten (stor) vovve kan göra för att höja humöret :love:. Kisse är go men inte så "känsligt stödjande" när man behöver det :meh:.

Orsakade en (tack och lov väldigt liten) bilolycka häromdagen. :( Första bilolyckan jag varit i så chocken var bedrövlig, otroligt glad att jag inte var ensam i bilen så min pojkvän kunde ta bilder och kontaktuppgifter :heart Och att vovven inte var med trots att vi blev påkörda framifrån.

Nu ska bara olyckan anmälas till mitt försäkringsbolag när jag är tillbaka i Sverige (känner mig inte jättepepp på att sätta mig i bilen och köra 35 mil efter detta :wtf:).

Orsakade en (tack och lov väldigt liten) bilolycka häromdagen. :( Första bilolyckan jag varit i så chocken var bedrövlig, otroligt glad att jag inte var ensam i bilen så min pojkvän kunde ta bilder och kontaktuppgifter :heart Och att vovven inte var med trots att vi blev påkörda framifrån.

Nu ska bara olyckan anmälas till mitt försäkringsbolag när jag är tillbaka i Sverige (känner mig inte jättepepp på att sätta mig i bilen och köra 35 mil efter detta :wtf:).

Jag förstår att det var hemskt :heart

Oavsett vem som orsakat den är det alltid en vinst när alla kan gå därifrån för egen fot. Jag har kört på rådjur två gånger samt kvaddat rejält en gång pga halka och det är otäckt. Det viktiga är att köra igen så fort som möjligt, ungefär som att upp i sadeln snabbt om man ramlat av.

Ja, alltså... mina gener är inga höjdare :D Jag brukar säga att jag är smart och har vackert hår men i övrigt är jag ett måndagsexemplar :rofl: Eksem, allergi och Crohns är alla autoimmuna sjukdomar plus att jag misstänker ju att reumatismen börjat komma också...
Jag dras med eksem, hyperkänslig hud och fick nyligen veta att jag har insjunken bröstkorg vilket kan ge hjärtproblem och är dessutom född på en måndag så jag är väl verkligen ett måndagsex då :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 718
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar