Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herr Silvertejp ringde om frysen och jag får ny frys får se om dom delar den och jag har kvar gamla kylen med ny frysdel eller vad det blir? Ev. i nästa vecka men vi brukar säga att räkna med 2 veckor så företaget som vi anlitar har lättare att få ihop sina besök.
Jag skulle slutat tro på den förbenade tomten tidigare så snyggt sammanträffande liksom :p

Men en timme att må dåligt över allt man får höra när man träffar läkaren. Som att man fet! No shit.
Fårstår dig med tanke på hur dom betett sig innan men finns det någon möjlighet att använda tiden till något som är lite okej typ hänga med oss? glo i någon skoj tidning? passa på att bara vara osv. Du sitter väl där du sitter ändå och kan inte direkt göra så mycket just nu?

Men en timme att må dåligt över allt man får höra när man träffar läkaren. Som att man fet! No shit.
Men säg det då! Om det kommer på tal. ”ja, jag vet att jag är fet men vad har det med blablabla att göra?” Eller ”ja, jag är fet, men jag behöver vård för annat nu”.

Idag har jag slängt på finansiktet. Nytt körkort ska fixas och ska jag dras med det de nästkommande 10 åren kan jag ju se någorlunda pigg och fräsch ut och inte som en småbarnsmorsa med sömnbrist :angel:

Fått brev om förnyelse av körkort.

Foto - dessa jäkla foton. Hatar det.
Nu är jag dessutom totalsvullen i ansiktet pga kortison. Skitkul att ta foto då. Kan inte vänta heller eftersom jag ska äta kortison i ett år till minst.
Morr.

Jag forstar inte :confused: Finns det nagon som nagonsin fatt en hyffsad bild pa korkort, pass, eller liknande?
Sjalv ser jag alltid ut som om det ar ett "mug shot" fran polisen :cautious: ... eller sa ser jag ut som om jag ar en yxmordare eller liknande, redo att ta livet av nasta person jag tittar pa.

Jag ska nog strax gå hem. Sitter med en ca åtta timmar lång e-kurs :crazy: (Gjorde en timme igår och typ en timme idag. Har fredag, måndag och tisdag på mig också :) )

Jag forstar inte :confused: Finns det nagon som nagonsin fatt en hyffsad bild pa korkort, pass, eller liknande?
Sjalv ser jag alltid ut som om det ar ett "mug shot" fran polisen :cautious: ... eller sa ser jag ut som om jag ar en yxmordare eller liknande, redo att ta livet av nasta person jag tittar pa.

Jag har :D Både tjänste-leg, pass och körkort är helt okej :)

:rofl:
+1 på den :arghh: :p

Hyfsade bilder på pass/leg/körkort osv. är antagligen förfalskade skulle jag tro.

:arghh: jag avskyr filosofie och invecklade moraliska teorier, jag fattar inte ett skit av vad jag håller på att skriva men måste få ihop 4000 tecken, där jag ska välja en teori som jag står för och argumentera för den. :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 717
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar