Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duschat, rökt och dricker just nu kaffe, det bästa av allt är att det nu inte finns ett spår kvar av migränattacken längre. Gårdagen var inte direkt rolig men nu är det nya betydligt fräschare tag och framförallt mera ork så det är bara tuta och köra
Fuxston är ljuvliga!Tja, fuxston brukar ju vara intressanta... Min andra häst var ett fuxsto efter Marino
SchhhOk. Jag jobbar på en plats där 7 av 12 är ryttare! Är det buke maffian som har placerat mig här
Graviditet. Så ska egentligen inte klaga .Biverkan av nån medicin?
Du är rolig duKanske lite frukost bara för att fira?
Det "komiska" är att jag inte stör mig på att vara hungrig det går ju över ganska fort i ett lätt illamående och sen efter ett tag så märker jag ingenting och går jag ner i ketos så är det hur lugnt som helst och jag bryr mig inte, hade det inte varit för att jag har mina mediciner så hade jag lätt ätit klart mera sällan än jag gör.
Fuxston är ljuvliga!
I det där fallet var det nog pappa som var katastrofen.....
Idag har jag slängt på finansiktet. Nytt körkort ska fixas och ska jag dras med det de nästkommande 10 åren kan jag ju se någorlunda pigg och fräsch ut och inte som en småbarnsmorsa med sömnbrist
Snälla svara skendräktig bara för att man kan liksom
Jag var en sväng och dansade på linan till den grymma sjukdomen tack och lov hade jag vänner och andra vuxna omkring mig som såg till att stötta, peppa, vakta och dra i mig innan det elaka monstret fick grepp ordentligt och en del andra halvtråkiga saker jag hade kunnat hamna i. Fruktansvärd sjukdom. Min familj har väl kanske inte alltid varit den ljuva sommardrömmen men på något vis har jag lyckats landa på fötterna ganska bra även om jag stukat en fot ibland och snubblat lite. En dag bestämde jag mig för att fullkomligt skita (ursäkta) i deras åsikter och förehavanden och valde att hantera det på mitt sätt så jag orkade med, bästa hämnden är att jag inte skaffat barn, livets mening BAH!! tycker inte att avelslinjerna är mycket att satsa påI know the feeling... men i mitt fall är det ju självförvållat (anorexi). Jag kan fortfarande bli triggad av det där lätta illamåendet, det är lätt att köra på utan att äta då. Hungrig är jag sällan, jag blir lätt yr och sedan som sagt illamående.
Inte då tok heller @Lena Furberg har lärt oss via Mulle: bara mer att tycka om.Tror tyvärr det kallas smygfet
Jag var en sväng och dansade på linan till den grymma sjukdomen tack och lov hade jag vänner och andra vuxna omkring mig som såg till att stötta, peppa, vakta och dra i mig innan det elaka monstret fick grepp ordentligt och en del andra halvtråkiga saker jag hade kunnat hamna i. Fruktansvärd sjukdom. Min familj har väl kanske inte alltid varit den ljuva sommardrömmen men på något vis har jag lyckats handla på fötterna ganska bra även om jag stukat en fot ibland och snubblat lite. En dag bestämde jag mig för att fullkomligt skita (ursäkta) i deras åsikter och förehavanden och valde att hantera det på mitt sätt så jag orkade med, bästa hämnden är att jag inte skaffat barn, livets mening BAH!! tycker inte att avelslinjerna är mycket att satsa på
Jag hade varit död om det inte var för mitt ex, han fick mig att börja äta igen. Ingen hjälp utöver det *ja, jag är lite bitter på vården ibland*
Har varit hos snyggkiron och fått tummen upp och så till vc och lämnat blodprov. Köpte med en toksmarrig surdegslevain på vägen hem också nu lite vila, sen påsklov på Gustavianum och Upplands museet
Senast någon höll på med min nacke slutade det med ambulans men jag kan ju tänka mig en snygg-kiro ändå, bara nacken slipper undan.Jag vill också ha min snygg-kiro! Min nacke ballar ur med jämna mellanrum och jag får bara loss den temporärt med hjälp av kollegor och en vetevärmare